GAME #2801537310: Texas Hold'em NL £0.50/£1 2011/06/14 21:18:37
Table Ugul
Seat 3: Villain (£100.00 in chips) DEALER
Seat 8: HERO (£120.75 in chips)
Villain: Post SB £0.50
HERO: Post BB £1.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [♥A ♦Q]
Villain: Raise (NF) £3.00
HERO: Raise (NF) £10.00
Villain: Call £7.00
*** FLOP *** [♦3 ♠4 ♣Q] POT: 20£
HERO: Bet £12.00
Villain: Raise (NF) £24.00
HERO: Call £12.00
*** TURN *** [♠6] POT: 68£
HERO: Check
Villain: Check
*** RIVER *** [♦2] POT: 68£
HERO: Check
Villain: Bet £66.00
HERO: Call £66.00
*** SUMMARY ***
Total pot £199.00 Rake £1.00
Vi er 7 hænder inde, og har ikke spillet nogle interessante hænder, vil bare høre om det er en standard linje at tage imod en unknown som jeg tror jeg en reg.
NL100 HU riverspot
Hvis ikke jeg better turn så better jeg helt sikkert riven for value.
Mon ikke han godt kan have en del mellempar og dårlige damer i sin range? to par har han vel aldrig,så det er reelt kun 56, 44 og 33 der slår os..
Jeg shover nok selv river, men hvis du checker skal du jo calle, da han har en del dårligere hænder i sin vb range..
umiddelbart repper han 33,44,66,QQ,56,25,KK,AA
og da du 3better pre, kan vi udelukke 25,(QQ)
derudover er der en masse air, hvor han lige klikker for at få dig til at folde alt du 3 better der ikke er AA,KK,QQ,AQ,KQ.
Men siden han virker regish og ikke smutter hvis vi er skidt inde, så betaler jeg her.
elleres enig med Mads: "men hvis du checker skal du jo calle"
@Madsmk
Er med dig noget af vejen, men "men hvis du checker skal du jo calle, da han har en del dårligere hænder i sin vb range.."
Det er jeg ikke enig i, tror du han shover Q9-QK her?
flop er vel pænt standard. Han har en del air i den range han click raiser. Det er en way ahead way behind situation, hvorfor call er optimalt.
turn kan vi ikke rigtig leade ud i ham vel?
river er så spørgsmålet om vi skal valuebette eller få et bluff ud af ham. Tvivler på han har en hånd der caller et skub, mens han har mange airhænder - desværre nok også 5'ere i sin range, der slev skubber.
@MichaelS
Ja, men air er da ikke i hans vb-range?
Kan godt være der er noget jeg har misforstået..
Hvis ikke jeg 3better floppet for value spiller jeg den på samme måde som dig.
@Tassadar
Synes ikke turn lead ville give mening, så kunne vi vel ligeså godt 3bette floppet.
Hvorfor kan villain ikke have hænder som KQ,QJ,Q10s i hans vb-range?
Altså du repper jo noget middelpar-agtigt,ved blot at checke turn +river.
Jeg tror sjældent at vi ser ham calle et 3bet med Q3,Q4,34, hvorfor han imo kun har 33 og 44 i sin value clickrange.
Turn completer enkelte straightdraws (meget unlikely) men giver flere outs til en 5'er samt giver flushdraw til 2 spar. Hvis villain har settet, så better han det vel rigtig tit her for at beskytte, hvorimod hans svagere hænder nok checkes for at evaluere river.
Jeg må blankt sige, at jeg ikke ser særlig mange airhænder i villains range i forhold til mellempar og Q's (i og med vi ikke repper så stærkt som AQ med vores linje), hvorfor jeg synes at riverbet er superior..