Villain er donket. Betaler for mange 3-bets og folder generelt helst ikke. Vi har ikke spillet lang, ingen større pots.
Er ret sikker på at han kan floate flop med gutters ect, men er turn for spewy? Han folder aldrig Kx+ obv, og betaler nok nærmest aldrig med dårligere. Men trods alt en del equity når han betaler.
Meh, jeg var i tvivl om den her.
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com
Hero (SB) ($113.60)
Button ($103)
Preflop: Hero is SB with A♥, Q♦
[color=#CC3333]Button bets $2.50, [color=#CC3333]Hero raises $9, Button calls $7
Flop: ($20) J♥, K♥, J♦ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $12, Button calls $12
Turn: ($44) 6♥ [color=#009B00](2 players)
Hero checks, [color=#CC3333]Button bets $27, Hero ships ?
NL100 HU: Semi bluff i reraised pot oop
Kan bedre lide at fyre en 2nd barrel for at tage ham af alle PPs fra QQ og ned og måske endda en dårlig konge på en meget god dag. Når du nu har checket, er det nok aldrig helt forfærdeligt at cr turn ind, men tvivler på, han bet/folder turn med specielt mange hænder.
Hvad mener du hans range for at calle flop, og betfolde turn med er?
Jeg har svært ved at se den eksistere overhovedet, udover et monkey float i en 3 bettet pot, sker sku sjældent. Klart 2nd barell istedet hvis du skal noget.
Bet turn, det er vejen frem.Hvorfor checker vi når vi har så mange muligheder.Byg pot så vi kan få stakken ind når vi rammer.Undskyld jeg siger vi hele tiden:)
Hvis vi better og han betaler igen går jeg ud fra vi shipper ♥, 10x og måske Ax for value på river. Hvad med blanke rivers? Bare giv op og cf?
Jeg går ud fra at han peeler med 109, A10, Q10 måske endda bagdørs ♦ idk.
Checker turn for at han får lov til at bette sine floats, men kan godt se at bet turn måske er bedre.
Hvis han er så loose og dårlig så ser jeg ingen grund til at bluffe eller semibluffe overhovedet. Han kalder jo alligevel så der er ingen fold equity. Den eneste vej frem er vbet vbet vbet.
Derfor check caller jeg bare turn da der burde være gode implied odds. Jeg har godt nok ikke lige regnet på det men vi formoder vel at vi har 15 outs (9 hjerter, 3 Tiere og 3 esser)
Har du nogen stats på ham? 3bet, calls 3bet, calls flop cbet
Ku man overveje at flop check?
@Borger
Ville du check/folde? Vi giver villain al initiativ i hånden og kan vel nærmest aldrig få noget positivt ud af C/C.
@OP
Barrel! Altid barrel i det her spot. Hvis du checkraiser AI så skal villain kalde 50 ud i 150. Jeg ser ikke nogen FE mod andet end monkeyhænder.