Fortsættelsen af mit eventyr ud i riverens verden :)
Villain er en rigtig sløj 71/20/12.5. Han 3-better 15 %. Han folder ALDRIG til 3-bets/4-bets, han donker omkring 50 %, hans donk bets varierer alt fra min-bet til pot.
Han har min-bet donket et par gange hvor jeg har sagt 5, og han efterfølgende folder - så jeg hejser mit bundpar og ser hvad der går ned. Hvis jeg bare caller bliver det imo en lidt random situation på turn når han gør et eller andet spastisk.
Han betaler, så han har 2 kort som han åbenbart godt kan lide.
Turn giver jeg semi'ish op, halvsløjt kort.
River: bink. Trips yo. Han potter. Han har pottet river et par gange, både med nuts, missed draws og totalt air (floatede floppet med 2 random mellem kort).
Jeg ser 3 mulige linjer på river:
1) Raise, fold to shove. Det er lidt sick hvis han skubber over et raise. Han er sikkert i stand til at slowplay AA/KK/JJ pre en vis %-del. Samtidig kan han måske også have AK/AJ, så meh.
2) Raise, call shove. I tråd med tanken om at han kan have AK/AJ og overspille den.
3) JAM. Hvem ved gutten har? En ting er sikkert, jeg ville aldrig forsøge at bluffe ham her, for jeg vil ikke forvente at han folder et A her.
Meh, jeg var meget i tvivl. Tanker?
Btw, 70 tilbage efter river pot donk.
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com
Hero (SB) ($121.32)
BB ($92.90)
Preflop: Hero is SB with 3♣, 8♣
[color=#CC3333]Hero bets $2.50, BB calls $2
Flop: ($6) A♠, J♥, 3♦ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]BB bets $1, [color=#CC3333]Hero raises $5, BB calls $4
Turn: ($16) K♦ [color=#009B00](2 players)
BB checks, Hero checks
River: ($16) 3♥ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]BB bets $15.20, Hero?
NL100 HU: Thin river jam part 4
Helt klart shove. Der er langt flere combos af Ax samt værre 3'ere (få combos, men det er værd at tage med) end der er af QT og et eller andet random fuldt hus der er spillet totalt weird.
Easy easy jam, wtf sker der for de her bliver kaldt thin river shoves? :D
Walth er spot on. Jeg kan bestemt heller ikke se ham sidde med QT. Jeg tror han sidder med Ax.. Sikkert med lort paa siden..
Shove :)
Jo et raise på $44 tror jeg vi tjener flere penge på i længden. Dog hvis dit spil er sådan at du tit overskubber(The Isildur method) så er det self det du skal gøre.
Bump.
Kunne godt bruge lidt flere tanker omkring raise size på river.
Mht. raisesize så kan jeg godt lide at raise like 49-59 her, fordi det ligner, at vi er sikre på vi splitter og derfor blot raiser højere for at få ham til at lægge sig.
Weird raise >> std. raise > shove imo!
Tror kun han folder sin Ax til et shove, og caller det andet.. givet, at han kan læse boardet.