Villain har været på giganttilt tidligere i sessionen, men en 2-outer i en 300 BB pot gjorde at han fik lagt det bag sig. Han er forholdsvis straight forward med tendenser til lidt trickyness.
Her er bl.a. et eksempel herpå - som bl.a. også gjorde, at han tiltede ret meget tidligere:
Hand Information
PokerStars No Limit, 1 BB (2 handed).
Table Information
Seat 1: Hero ($252.35) Dealer
Seat 2: Player 2 ($118.6) Small Blind
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $1.5)
Hero: RAISE $2
Player 2: CALL $1
Flop(Pot: $4.5)
Player 2: CHECK
Hero: BET $3
Player 2: RAISE $7
Hero: RAISE $18
Player 2: CALL $11
Turn(Pot: $43.5)
Hero: BET $23
Player 2: CALL $23
River(Pot: $89.5)
Player 2: ALL-IN
Hero: CALL $75.6
ShowDown:
Player 2 shows
Hero shows
Hero
[replay]1140[/replay]
Hånden, som jeg gerne vil have analyseret:
Hand Information
PokerStars No Limit, 1 BB (2 handed).
Table Information
Seat 1: Hero ($247.75) Dealer
Seat 2: Player 2 ($260.7) Small Blind
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $1.5)
Hero: RAISE $3
Player 2: CALL $2
Flop(Pot: $6.5)
Hero: BET $4
Player 2: CALL $4
Turn(Pot: $14.5)
Hero: BET $11
Player 2: CALL $11
River(Pot: $36.5)
Hero: BET $28
Player 2: RAISE $88
Hero: ???
NL100 HU - tough riverspot med trips
Det eneste jeg ser i hans non-bluffing range er 66 og 89 der river en straight, om han har en af dem er jo et godt spørgsmål :)
Du skriver han er rimelig straight forward med en smule trickyness på siden, men spørgsmålet her må vel være hvordan han ser dig? Er du STFW, LAG, Callish eller andet?
Jeg tror din personlige mening om hvordan han ser dig som modstander er det vigtigste i det her spot.
Jeg tror, han ser mig som en tænkende, småtricky modstander, der både er i stand til at lave store calls- og folds.
Raiser han nogensinde river for value med noget, jeg slår, tror du?
Nej jeg tror aldrig han raiser river for value med noget vi slår. Kan ikke lige se hvad det skal være.
Jeg synes faktisk det er en rigtig spændende hånd, og jeg synes den er MEGET svær lige at komme med et svar på, men det hjælper lidt at du beskriver hvordan du tror han ser dig, men glæder mig til at høre hvad de garvede NLHE HU spillere mener om hånden.
Det er nok også ret væsentligt at nævne, at han godt ved, at jeg godt kan bette for thin value. Bettede eksempelvis turn og river med AJ på et 46QJK flop, hvor han betalte med 88.
Hvad er han river c/r%?
Jeg vil, uden at kende ham, men givet stakes, gaette paa ca. 0%
Tror du han er saa god, at han ved du enten har 7x eller et overpar, og derfor laver sin 6x om til et c/r bluff paa river?
Det er taet paa, at jeg vil gaa saa langt, som at sige det er et easy fold her. Paa de her stakes, ser du altsaa meget meget sjaeldent folk der er i stand til at calle 2 streets for saa at lave deres haand om paa river med c/r bluff.
Og nej, der er intet i hans valuerange som du slaar, slet ikke med den sizing han vaelger.
@ snowking
Jeg ved ikke, hvad hans c/r% er. Men han har efterfølgende gjort det 2 gange, hvor jeg bet/foldede. Så den er uden tvivl højere, end de fleste almindelige Villains'.
Jeg er ikke sikker på, om han er så "god" at han vil få mig til at folde 7x eller overpar, fordi han repper sygt stærkt. Jeg synes dog stadig hånden er interessant i og med at manden stadig er 5 BI nede til mig (vi spillede to borde) mere eller mindre kun på baggrund af coolers, hvorfor der muligvis sidder en snert tilt / noget "let me get this motherfuckers chips"-syndrom tilbage i ham. Var han en helt standard Villain, uden nogen former for trickyness eller tilt - så vil jeg også mene, det er et nemt fold.
Ikke saa interessant om han har gjort det efterfoelgende, mere om han havde gjort det tidligere.
Derudover sagde du jo, at han ikke spillede tiltet laengere, hvorfor jeg antog han paa nuvaerende tidspunkt var en stnd. villain.
Mht. at han har gjort det 2 gange efterfoelgende, er det blot interessant hvorvidt du betalte foerste gang eller ej. Hvis ja og du var slaaet, saa er der en chance for han senere tager linien som et bluff. Hvis nej, tror jeg chancen for han tager linien som bluff er mindre likely, da du vil vippe over mod at betale naeste gang, da du bliver nysgerrig paa hvilken range han tager denne specifikke linie med.
Hans River aggr. og aggr. in general betyder meget i det her spot.
Men som hovedregel vil jeg Folde her. Ret hurtigt endda.
Din Range er vægtet mod meget stærke hænder og derfor gør det sandsynligheden for at han Bluffer meget mindre.
Så Fold og hver glad.
Jeg synes, at hånden er ret interessant, da jeg som et minimum spiller 88+ præcis sådan. Derfor er der, i hvert fald i mit hoved, en smule hænder i hans valuerange, som jeg rent faktisk slår. Havde han ikke været 5+ BI stuck til mig og været fuldstændig upåvirket af det, så er der nok ingen hænder i hans valuerange, som jeg slår på river - omend der måske burde for at balancere, så han senere kan tage samme/en lignende linje som et bluff, da det ser ekstremt stærkt ud + han så ikke kun repper boats.
75s, 78s og 79s var de hænder, som jeg kom frem til, at han kunne have i sin range, som jeg slog. Jeg kaldte, og han viste 7♦9♦, hvilket fik ham på gigantisk tilt. Men meget interessante kommentarer, og jeg tager det hele til mig.