Party NL100. Villain er englænder. Umiddelbart virkede han semi fishy, en del limps, underlig bets ect, men han reloader til fuld stack, så måske er han reg. Idk. Han virker under alle omstændigheder i hvert fald ikke som en kæmpe chef.
Vi har spillet ~10 hænder, og jeg er lidt oppe, hovedsageligt efter at raise preflop og bette/raise hans donk bet.
Effektive stacks: $100.
Jeg åbner 7x9♠, han betaler.
Flop: 6♠8♠9♦ [Pot: 5.7]
Han donker halvpot, 2.85 ud, jeg siger, 9.69, han betaler ret hurtigt.
Turn: 10♠ [Pot: 25]
Han better meget hurtigt omkring 3/4 pot, 18.66. Jeg betaler.
River: 10♦ [Pot: 62]
Han timebanker nu, og ender med at skyde 3/4 pot, dvs 46.5.
Hero gør hvad? Kommentarer til linjen generelt?
NL100 HU: Turned straight på scary board
Lidt semi fishet, ryger jeg bare ind turn. For mange underlige rivers, og vi kan fra tid til anden freerolle ham med vores spar.
Jeg folder river. Kan ikk se en eneste hånd, udover bluff, som du er foran.
@ espeex
Kan ikke lide at komme ind på turn, tror jeg ofte trækker ret tyndt hvis vi får hele stakken ind.
Men hvad er hans range? Flush virker ganske mulig. Boat knap så sandsynlig jf turn lead. Måske 9-10? Eller måske 7x for en split? Idk, er virkelig i tvivl om denne her.
Nogen der har et bud?
Jeg raiser turn 9/10 gange og er glad for at få stakken ind. Som spillet caller jeg bare river. Jeg tror som standard at jeg ville gå udfra at en spiller som donker meget IKKE vil leade turn med en flush, men gerne med en 10'er, som jo så samler trips op på river.
Jeg kan sagtens se ham have 10x her tit.