NL100 HU-river overbet 2

#1| 0

Samme modstander igen og igen ønskes kommentarer til alle streets

Seat 3: Villain ($246.65 in chips)
Seat 8: Hero ($328.80 in chips) DEALER
Hero : Post SB $0.50
Villain : Post BB $1.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [7 J]
Hero : Raise (NF) $3.00
Villain : Call $2.00
*** FLOP *** [A 5 8]
Villain : Check
Hero : Bet $4.00
Villain : Raise (NF) $15.00
Hero : Call $11.00
*** TURN *** [2]
Villain : Bet $27.00
Hero : Call $27.00
*** RIVER *** [2]
Villain : Bet $140.00
Hero : ?

13-06-2009 13:48 #2| 0

BETALT.... hvis du siger det er common acting fra villian er det da verdens næmmeste call.

Du repper jo Ax sindsygt meget her, og han valuer da alle mindre flushes anyday...

13-06-2009 13:59 #3| 0

Er ikke enig, hans range er i min verden pulvariseret til air eller monster, og tror mere på han dukker op med 55 end en mindre flush.

Linjen kunne i hvert fald godt lugte langt væk af 55

13-06-2009 14:03 #4| 0

Kan godt lide flop call.
Turn ok - vil gerne have ham til at skyde igen på riven. Nu skyder han hårdt på river, så jeg caller bare

13-06-2009 15:13 #5| 0

Folder river! Obv fold synes jeg faktisk. Jeg har været i sådan en situation en million gange og de har sgu altid huset. Ville han gøre det med en lavere flush? No way. Ville han gøre det med højere flush? No way. Hus eller luft, og han har self ikke luft. Nu ved jeg ik om han er tiltet osv og om du har set ham overbette før med luft. Og hvis det er et bluf, så er det bare too bad, den skal sgu foldes. Mod dårlige spillere skal den ihvertfald foldes hver gang, men ham her er muligvis udemærket, så den er da tricky.
Synes du spiller den godt på hver street. Kan godt li dit turn call. Der har jeg selv en tendens til at raise fordi jeg konstant har nøjer på medmindre jeg har stone cold nuts, men det at du caller gør at du også kan få et stort bet ud af ham på river hvis han har set (og ikke rammer hus) + at han muligvis prøver at bluffe videre fordi han ik tror du er stærk. Ærgerligt at bordet parrer sig, men det er jo standard ;)

13-06-2009 15:29 #6| 0

pulvariseret? :D iLoLed evt polariseret? ellers vil jeg gerne lige have en forklaring på dette nye og spændende udtryk!

Det der undrer mig lidt er at han ikke går all in, hvis han mener du betaler med en flush. Derfor tror jeg også at jeg caller.

Det virker lidt som "plz fold, men tør ikke investere hele min stack" agtigt. Men bestemt ingen nem situation, hader slet ikke et fold..

har du tidligere kaldt overbets i kampen? hvad har han flashet der? Det er sgu godt spillet af ham i denne situation. hverken call eller fold er decideret forkert imo. Der må større pokerkræfter på banen end jeg :D

WTF jeg har ikke skrevet det her indlæg, hvem har haxxet min account?

13-06-2009 15:34 #7| 0

btw, mig der skrev indlægget oven over. Ved ikke lige hvem joonas er, men overså han var logget ind. Bare så han ikke føler sig truffet over at måtte tage ansvaret for min lave intelligens

13-06-2009 15:53 #8| 0

Og hvilken computer loggede du på fra hvor jeg var logget ind?

13-06-2009 15:53 #9| 0

Men hvem er du og hvor har du mit login fra?

13-06-2009 15:54 #10| 0
13-06-2009 16:05 #11| 0

@ joonas/toreds

"Det virker lidt som "plz fold, men tør ikke investere hele min stack" agtigt. Men bestemt ingen nem situation, hader slet ikke et fold.. "

Tør ikke investere hele hans stack?
Manden har lige bettet 140$ ind i en 90$ pot. Du fatter tydeligvis ikke rigtig noget. 140 ind i 90 er sygt nok, et all in havde været særdeles hovedløst...

13-06-2009 16:45 #12| 0

Jeg synes ikke nødvendigvis et all in er særdeles hovedløst, og jeg er ikke toreds. Men nogen har åbenbart hacket min account fra hvor toreds er :)

14-06-2009 04:41 #13| 0
OP

Igen tak for kommetarerene.

Min tanke med linien var som Bürge og Berlusconi at få ham til at skyde igen og så raise river. Men da han overbetter så kraftigt er det klart at jeg i hvert fald ikke skal raise.

Jeg har så vidt jeg husker på dette tidspunkt ikke tidligere kaldt et river overbet fra ham, og det er i øvrigt ikke noget han har gjort meget. Derfor synes jeg også han ser stærk ud her. Det gir ikke rigtig mening at lave dette move med mindre end et fuldt hus. Det gør han i hvert fald ikke ofte nok til at et call blir profitabelt. Men jeg caller alligevel, sikkert fordi jeg ikke når at få omstillet min tankegang hele vejen fra raise til fold, men kun til call :-)
Dårligt call, han viser [2 A]

14-06-2009 17:14 #14| 0

Og nu kan du så roligt konkludere at denne villain ikke overbet bluffer, ville jeg mene.

14-06-2009 17:20 #15| 0
OP

@KBB
hehe, ja der skal nok foldes de næste par gange, men derefter kan det jo være at han begynder at bluffe :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar