Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/07/28 - 12:52:42 (ET)
Table 'Octans V' 6-max Seat #2 is the button
Seat 1: crow1975 ($10.60 in chips)
Seat 2: Villain ($38.70 in chips)
Seat 3: Tummer1 ($129.30 in chips)
Seat 4: derKnüller ($36.50 in chips)
Seat 5: obsid1an ($122.85 in chips)
Seat 6: Hero ($157.90 in chips)
Tummer1: posts small blind $0.50
derKnüller: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Villain T♣ K♣
obsid1an: folds
Hero: raises $3 to $4
crow1975: folds
Villain: calls $4
Tummer1: folds
derKnüller: folds
*** FLOP *** 2♣ 8♥ K♠ Pot $9,50
Hero: checks
Villain: bets $5
Hero: calls $5
*** TURN *** 2♣ 8♥ K♠ K♥ Pot $19,50
Hero: checks
Villain: bets $5
Hero: calls $5
*** RIVER *** 2♣ 8♥ K♠ 3♥ Pot $29,50
Hero: bets $8
Hvad gør I som villain i denne situation med stacks taget i betraktning
I har $24.70 tilbage
(Handhistorie er omvendt)
- Hvordan synes I hånden er spillet af Hero som sidder med 8[k] 8♠
(Det er en lidt alternativ linje jeg har valgt at tage her, normalt leader jeg ud på floppet, men det ser rimelig ufarligt ud her, så slowplayer den, det samme på turn.. River vil jeg gerne have suget resten af hans stack ud, så var det korrekt spillet)
NL100 Hvad gør I som villain??
Hero: Hvis du vælger at check-calle floppet, synes jeg du bør check-raise turn og skubbe river!
Som villian, vil de fleste nok skubbe resten af hans mønter ind.. Trods alt kun 40% af buyin.
Btw fejl i din HH. Den K der falder på turn er ikke at se på river..
Jeg er Hero.
Som sagt er det en linje jeg normalt ikke spillet, men med 90% tro på at han sidder med K vil jeg ha skubbet mest value ud af ham
Bliver svær at lægge ned for en average villian derfor jeg vælger at bygge potten så han får en nobrainer AI på river.
Jeg leader flop for næsten fuld pot. Enter better jeg igen turn eller check-caller for at virke svag. Hvis jeg cc'er turn checkraiser jeg river ham AI. Ellers leader jeg bare alle 3 gange hvilket jeg nok gør oftest.
Som villian havde jeg nu aldrig betalt dit preflop raise =)
Hero:
Continuation bet sgu da 100/100 gange her!
Turn er også ringe spillet. LEAD!
River......
Hvis du vil ha value ud af ham og du er sikker han sidder med K. Så lead hele vejen, og få bygget en pot. riverbettet er ALT for småt. Lav et VB der svarer til noget lign. 50-70% af potten.
@Major
som sagt er jeg ikke 100% sikker på han har K på turn, men håber at han raiser ALLIN hvis jeg kun smider 8 i en 30 dollar pot for evt. at bluffe uden K
@Naut
det er præcis også måden jeg normalt ville spille den på, men ville lige høre kommentarer til den her linje
Betfolder hvis du vil spillet KT præcis som villain så har du pænt mange leaks
@Razga, nej nej nej slet ikke forstået på den måde.!!!!
Jeg ville normalt have spillet mit set+hus på måden Nautilous siger!
Hvorfor vælger du så denne linie?
Egentlig bare for at mixe mit spil lidt op, og få nogle kommentare til den her
Synes du vælger den værst tænktlige linie, hvis du vil mixe det op.
Well, rimelig dårligt spot du har fundet til at mixe dit game op. Villain er short og donket, desuden er din line total fucked hvis du godt kan lide green!
Hvorfor vil du ikke have resten af hans penge?
edit: jeg pusher dog hvis jeg er villain.
@PauLa
Villain er shortstack, og som I selv kan se spiller han rimelig fishy(ligesom jeg selv gør i den hånd) men er det ikke måden at få ham til at presse pengene ud selv???
Du kan ikke valuecalle turn når han better 5 ud i 19.
Det er en helt horribel linie du har valgt i hånden - Jeg kan til tider godt lide man "mixer det op" - Men mix det for guds skyld da op med en alternativ, men god linie.
Mickey
du er sådan en mega fisk, læs en bog. færdig
Hmm, top to på et 100% draw-frit flop...
Jeg ville stadig bette det. Jeg har tit fået absolut intet ud af top set i Esser når mine raketter rammer, fordi jeg aldrig slowspiller. Jeg ville bette 7-8$ som passer med mit personlige bettingpattern, men bettingpatterns er jo individuelle. Byg puljen.
Nå, tilbage til spørgsmålet, hvad ville jeg gøre som villain.
Hvis jeg havde spillet en lang session mod dig og så dig som en aggressiv spiller, ville jeg give fuld betaling på river. Hvilke hænder har villain set dig i showdown med? Er K8 den mindste konge du raiser shorthanded, eller har du spillet K-rag? Med andre ord, kan han slå andet end K9 og et bluff?
Hvis jeg derimod tog dig for en forsigtig spiller, ville jeg blot calle.