Hej,
Skal starte noget seriøst spil her i ferien.
Spiller NL100, og er i tvivl om hvilke site/netværk som egentlig har flest dårlige inde for dette level (eller rettere hvad for nogen sites jeg bør holde mig fra), og vil derfor høre om nogen har lyst til at dele deres erfaringer omkring dette.
Er desuden i tvivl om hvad den forventede indtjening for en vindende spiller er pr time? - altså med buyin på fx $100, hvor meget skal jeg så cirka i gennemsnit være på (altså hvor meget skal jeg have forøget min stack) efter en time, for at man kan sige det har været en fornuftig gennemsnitlig vindende time?
Hilsen Henrik
NL100 - hvilket site bør jeg vælge?
Hvor mange borde spiller du?
Og party eller bossen ville nok være min bud hvilke sites du skal spille.
Jeg spiller et bord af gang. Bossen, hvilke sites er det?
Har hørt at der ofte er mange gode spillere på de store sites som Party?
Snup Mermaidpoker hvis du beslutter dig for BossMedia netværket.
Det er dansk og et fint sted at spille
Pacific Poker/888.com har det suverænt laveste niveau på nettet!
Hvis du kan leve med en gang i mellem at få nogle grimme suckouts, mener jeg du kan lave det største overskud her.. Ellers er Party og Fortune fine steder..
Ladbrokes
Spiller selv NL100 (dog FR) der og er ganske tilfreds.
+Garanteret skattefrit
+rakeback (som du dog skal "spille fri")
+Ikke voldsomt niveau (~8 POBB/100 hands)
-Ikke så mange FR borde kørende på nær i prime time fra ca. 20-21 af men der er stadig kun ca. 6 mener jeg, om weekenden dog lidt mere.
-Micro software (Mange der vidst ikke kan lide så vidt jeg har forstået/hørt)
Nogle der forresten kan bekræfte/benægte en påstand jeg hørte igår. At Ladbrokes var dyr ift. f.eks. Party mht. rake.
8 POBB/100 hands, vil sige at for hver gang du har spillet 100 hænder har du i gennemsnit vundet 8xbig bets = 8*2big blinds = 16 bigblids, i NL100 tilfældet 16$. PO er bare istedet for PT foran BB, da jeg bruger Poker Office istedet for Poker Tracker.
Mit resultat er for ~8800 hænder så ifølge diverse tråde omkring emnet kan jeg ikke sige dette er min realle win rate. Hvad man realistisk kan vinde tror jeg er meget forskelligt efter spillestil mm. og kender ikke rigtig nogle andres winrate på NL100 FR, til at sige om min winrate er god eller dårlig, selv baseret på dette forholdsvis lille antal hænder.
(Hvis jeg har forstået det hele rigtigt, andre må meget gerne komme med inputs/rettelser til ovenstående)
Ladbrokes opererer med 3 niveauer for rakeback; 20%, 25% og 30% og det bliver udregnet i forhold til hvor mange PP (players point) du har tjent. De specifikke grænser for hvor mange PP du skal have til de enkelte niveauer + hvordan PP regnes ud, tror jeg det nemmeste er at se under promotions på ladbrokes side. Kan dog oplyse at du ca. tjener 60PP per time per bord på NL100 FR (dog stadig afhængig af stillestil selvfølgelig)
Tak, for alle de gode svar.
Hvad med Classic poker? - er der nogen af jer som har erfaring med dette site og niveauet?
classic poker er, saa vidt jeg huske, en del af crypto netvaerket = hoejere niveau end saa mange andre steder...
Jeg spiller på ladbrokes nl 100 6 mands borde, og har gjort det et stykke tid. (spiller 4 borde ad gangen)
I løbet af dagen er det præget af regulars som absolut ikke er dårlige.
Om aftenen når folk får fri etc kommer der en del donk online, men indtil da er der oftest minimum 2 gode regulars ved hvert bord (med dig 3 hvis du er vindende spiller).
Ville nok finde en anden side hvis jeg ikke havde vænnet mig så meget til deres software heh.
Tænker selv over at finde et alternativ til om formiddagen/tidlig eftermiddag da jeg højst sandsynligt kunne vinde mere på en anden site.