Ca hånd nr. 30 ved bordet, skurken spiller generelt underligt. Små raises og små bets i relativt store pots, for så pludselig at overbette potten voldsomt i andre situationer.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad de små bets/raises betyder men som oftest betyder de svaghed i det mindste hvor jeg spiller.
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Wednesday, June 20, 22:22:56 GMT 2007
Table Fluorine 6-max (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: HELT ( $106.40 )
Seat 2: SKURK ( $166.24 )
Seat 3: kiffy ( $46.07 )
Seat 4: RichardBM ( $0 )
Seat 5: activity ( $56.30 )
Seat 6: sharki ( $116.65 )
sharki posts small blind [$0.50]
nikoline posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to HELT [ J♣, 9♣ ]
SKURK raises to [$2]
kiffy calls [$2]
activity folds
sharki folds
HELT calls [$1]
** Dealing Flop ** [ 9♥, 2♦, 6♣ ] POT ca. 6 $
nikoline checks
SKURK bets [$1]
kiffy calls [$1]
HELT raises to [$10.50]
SKURK calls [$9.50]
kiffy folds
** Dealing Turn ** [ 3♣ ] POT ca. 26 $
HELT bets [$15]
SKURK raises to [$30]
HELT calls [$15]
** Dealing River ** [ 2♠ ] POT ca. 85 $
HELT checks
SKURK bets [$25]
HELT folds
På flop er jeg egentlig klar til at smide den væk, men som jeg nævnte ovenfor betyder det som oftest svaghed med de små bets derfor prøver jeg at tage den med et stort c/r.
Igen er jeg egentlig færdig med den da han caller, men der dukker lige 9 outs ekstra op på turn så derfor får den en chance mere.
Er det helt i skoven eller ser det bare en smule fornuftigt ud ?
NL100 J9s fra BB ?
du er så dybt inde i potten, jeg syntes det dybt gonat at folde river der, jeg vil sku betale de 25 for at se hans 45 eller os et miss flush. tror 5 ud af 10 du fører her. derfor kalder jeg de 25 ind i 105.
Kan ikke lide dit turnbet. Vil hellere sige 20-25 eller gå i c/c mode. Ellers som Lillie.
@Roi
Der bliver da taget lead'et på floppet - Ellers er der fejl i HH hvis du er nikoline..
Det lugter langt væk af AA/KK, de små bets betyder også tit fisk med nice holdings..
Plus klikket pre?!.
Hmmm.
Av for en skidt linje! Kan meget godt li det hvis du fx har 22 eller 66.
Lead flop, c/c turn. Som spillet bør du mucke allerede på turn. Men igen, der bør du slet ikke bette.
"Som spillet bør du mucke allerede på turn."
Ah, ikke enig, vi turner et FD også jo, svært at folde til den pris vi bliver tilbudt.
Mickey
Enig med ManCini.
Vi har slet, slet, slet, slet, slet ikke lyst til at bygge en stor pot OOP i dette tilfælde. Jeg leader floppet 100/100 gangé, hvilket jeg også gør med 22 eksempelvis.
Eh, sandsynligheden for en missed flush er da ikke alt for stor. For det første er det eneste FD han kan have ♣-drawet, og i og med vi sidder med to ♦, mindsker det jo risikoen gevaldigt for, at han også har to. Desuden tror jeg ikke han clicker et FD på turn.
Sagt på en anden måde, har jeg et easy fold på river (hvis ikke allerede turn, hvor jeg foretrækker at c/c - vi har et fint draw, som vi ikke har lyst til at blive skudt af, og vores hånd har samtidig fin showdownvalue, så vi vil gerne billigt til river.)
Tak for svarene. Det er en af mine helt store forcer som pokerspiller at få skabt problemer for mig selv oop med en lortehånd :-(
Hvis man har en spiller som ham her der konsekvent min. better/raiser hvad gør man så ? Jeg spillede ham en del efter denne hånd og han gjorde det konstant.
Spiller man oddsene og check/caller ham både på flop, turn og evt. river eller er det bedre som flere foreslår at stikke ud i hovedet på ham allerede på flop og tage den derfra ?
Mht. at folde turn som hånden er spillet skal jeg kalde 15 ind i en 85 $ pot med potentielt 14 outs så det ville vist bare gøre måden hånden er spillet på endnu dårligere.