Villain er LAGish 33/29/5.7 og giver den super meget gas preflop.
Raiser first in SB 37%.
Hans flop aggression er 17, turn 2.5 og river 2.5.
Har ikke set ham lave noget out of line og jeg har 3bettet ham temmelig meget preflop hvor han har foldet hver gang.
Han multitabler dog mindst 3 borde (er der en søgefunktion på spillere på Betsafe?!).
Jeg caller ham preflop for at floate ham på turn og tage den fra ham. Caller turn pga draw og implied odds, men jeg er totalt lost på river.
Synes ikke det kan være dårligt at raise, men hader bare at raise/folde her.
Jeg er TAGish men har som sagt 3bettet ham en milliard.
SB ($286)
Hero ($340)
UTG ($101)
CO ($112)
BTN ($103)
Dealt to Hero J♦ 3♦
fold, fold, fold, SB raises to $2.50, Hero calls $1.50
FLOP ($5) 8♥ Q♦ T♦
SB bets $4, Hero calls $4
TURN ($13) 8♥ Q♦ T♦ 5♣
SB bets $12, Hero calls $12
RIVER ($37) 8♥ Q♦ T♦ 5♣ 4♦
SB bets $20, Hero raises to $60, SB raises to $200, Hero hates life.
NL100 Jhigh flush 290BB dyb
Raise flop hver gang, folder aldrig på river mod så aggresiv en gut.
Jeg kan godt nok ikke lide situationen med vi skal vel kun være godt omkring 30 % af gangene - Han kunne have floppet en str8 som han ikke smide.
Derudover er der 2 mulige flush han kan have og ja måske set og air.
Jeg caller med en klam fornemmelse...
Kan heller ikke forstå at du ikke raiser floppet med en gutter og J high fd. Jeg caller også river med en utrolig dårlig mavefornemmel og vil bare håbe på en 9 high flush.
Raiser også floppet.
Som spillet har jeg MEGET svært ved at se villain raise uden K/A-flush her. Hero annoncerer jo meget tydeligt, hvad han har...
Jeg smider ofte her, selvom det er en klam fornemmelse mod en aggro gut.
Han kan vel snildt have spillet A♦K♦ eller A♦9♦ på denne måde.
Ydermere ligner du supermeget det du er, og derfor kan jeg ikke se ham lave det re-raise uden nuts. En std villian popper aldrig med et random set or str8 her
Kv11
Jeg synes, at du spiller hånden ganske fint. River er nok desværre et muck i teorien, da han skal være ret så blæst for at bluffe her eller valueraise noget, du slår. I praksis betaler jeg dog nok - desværre.
@ Jer der raiser
Hvad gør I så, hvis/når villain re-raiser floppet - caller og folder en blank turn eller hvad?
Synes også det er klamt at betale river her, folder oftest i teorien. Kan ikke umiddelbart se ham gøre det med andet end A/K flushen, tror ikke på han spiller en lavere flush på den måde, den betaler han vel bare. Bluff ville være pænt vildt, men det er vel lige umiddelbart det eneste du slår, da jeg kun ser ham gøre det her med A♦ eller muligvis K♦
Men betaler nok lidt for ofte i praksis :S
I den aktuelle situation (læs med disse stacks) kan jeg også bedst lide flop call.
Han siger altså 200bbs på river! av av...
Jeg mucker her HVER gang, og nej, han dukker ik op med 9 høj flush nogen gange (så er han i hvertfald debil). Hans range her er nuts eller luft imo, og pga af hans betsizes på flop og turn, samtidig med at han siger 200BB på river, siger hans range er nuts 93% af gangene.
Efter jeg har læst de andres post mucker jeg egentligt også. Jeg har været lidt påvirket af at jeg udelukkende selv spiller HU.
Caller med det samme med en god fornemmelse. Hans block bet på river synes jeg er svaghed og tyder slet ikke på en flush.. Du har kaldt alle streets, medmindre han sætter dig på en lavere flush, så vil jeg da bette for value på river når du nu har kaldt på alle streets..