Har kun spillet 30 hænder med villain og han har indtil videre kun deltaget i to puljer hvor han har raiset pf og taget dem på flop...
PokerStars Game #8391330474: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/02/11 - 15:50:08 (ET)
Table 'Mizar IV' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: Gridi ($53.80 in chips)
Seat 2: roksteady ($101.30 in chips)
Seat 3: Islander828 ($41.50 in chips)
Seat 4: River1Pirate ($72.95 in chips)
Seat 5: seowho1 ($45.60 in chips)
Seat 6: Ketelsen ($106.95 in chips)
Seat 7: supreme20 ($126.55 in chips)
Seat 8: gargar312847 ($71.20 in chips)
Seat 9: stsroger ($63.35 in chips)
roksteady: posts small blind $0.50
Islander828: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ketelsen [J♠ J♦]
River1Pirate: folds
seowho1: folds
Ketelsen: raises $3 to $4
supreme20: calls $4
gargar312847: folds
stsroger: folds
Gridi: folds
roksteady: folds
Islander828: folds
*** FLOP *** [3♣ 7♠ 8♦] pot ~8
Ketelsen: bets $6 <--- for lavt ??
supreme20: raises $6 to $12
Ketelsen: calls $6
*** TURN *** [3♣ 7♠ 8♦] [A♠] pot ~32
Ketelsen: checks
supreme20: checks
*** RIVER *** [3♣ 7♠ 8♦ A♠] [9♣]
Ketelsen: checks
supreme20: bets $16
Ketelsen: folds
godt eller skidt ??
NL100 JJ
Jeg potter floppet og skyder 2/3 på turn.
Som spillet tror jeg at river er et godt fold.
Hvad var din plan for turn? Check/fold?
Jeg vil hellere sige bet/fold på turn, end check/call. Check/fold på turn er for weak imo.
Som spillet, er river-fold fint uden read.
enig i fold på river. Jeg better også turn 2/3 - 3/4 pot og folder til et raise.
Flop spiller jeg som dig, og jeg checker sandsynligvis også turn. River tror jeg til gengæld jeg caller. Du skal kun være god 25% af gangene og du har ikke indikeret særlig meget styrke, derfor tror jeg et call kan forsvares.
Kunne være interessant at høre fra nogle der spiller højere stakes, hvordan de spiller denne hånd. Anyone?
Preflop er fint, flop er fint, turn er fint, jeg betaler dog river - som timothy siger skal du kun være god 25% af gangene for at calle her, men den er ret close.
Turnlead er ikke godt.
Pop den op til ca. 36 på floppet. Som flop er spillet, bet så 24 på turn. Hvis du får aktion må du nok se dig slået.
Flopbet er fint.
Fint spillet
Det er usandsynligt du er god på river. Din modstander checker bacved med marginal showdown vlue, og mange spillere vil bette større i et bluff. Derudover er et bluff relativt usandsynligt grundet tidligere bets og board.
Friis
@ Ahle
Hvorfor synes du ikke om et turn-lead?
Nu står vi med en situation på river, hvor vi praktisk talt ikke aner, om vi er gode eller ej. Havde vi leaded turn for say $23, ville vi imo have flg. fordele:
1) Kan tage potten ned med det samme (I villains øjne, kunne vi sagtens ligne en AK, der c-better flop og spiker turn)
2) Villain caller måske, men ret usandsynligt, med en dårligere hånd
3) Vi har et easy fold, hvis villain raiser
Overbevis mig om, at et turn-lead er skidt :)
Hvorfor vi ikke leader turn?
"2) Villain caller måske, men ret usandsynligt, med en dårligere hånd"
Du svarede selv.
@Ahle
ok, kan se det bare er mig der ikke kan læse du har jo allerede skrevet at du caller river hehe... my bad...
jeg tror umiddelbart jeg spiller den flest gange som Fitty, men det afhænger af villain og mit table image.
Jeg står bag Ahle med et Turn check. På en tight dag folder jeg river, hvis jeg bare er lidt ude af balance caller jeg ret hurtigt river
Hvilken range sætter folk villain på?
Har tænkt over den her hånd en del nu. Ved nærmere eftertanke, tror jeg faktisk godt, jeg kan finde et river-call frem af hatten.
@ Ahle
"2) Villain caller måske, men ret usandsynligt, med en dårligere hånd"
Vi har vel ikke noget i mod, hvis villain folder?
Fitty: Hvorfor vil du lave en hånd med fin showdown value om til et bluff?
Jeg er måske fantasiløs, men jeg kan ikke få mening i andre hænder end 99 og TT hos villain.
"Jeg er måske fantasiløs, men jeg kan ikke få mening i andre hænder end 99 og TT hos villain."
Bare fordi de ikke giver mening, kan vi ikke udelukke alle andre hænder. Villains spiller mange hænder på måder der ikke giver mening. Men enig i at det er villains mest sandsynlige holdings.
Jeg er med Ahle på den her. Hælder måske til et river fold da det er FR, men det er tæt.