Hero har fået sin stack kort inden ved at kalde et turnoverbet med KK mod FD, hvor en anden villan raisede et 638 flop med 2 spar.
har siddet ved bordet like 20 hænder og ingen reads andet end han virker sane, dvs ingen limp eller lign.
Better vi turn, når han viser svaghed? skyder vi river, hvis han kalder?
Rimelig std situation, men skal vide om jeg spiller den rigtigt.
Seat 1 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: d0nCry ( $100 USD )
Seat 5: HERO ( $219.13 USD )
Seat 1: The__KoLoSS ( $132.78 USD )
Seat 3: Bill_Poster ( $48.98 USD )
Seat 6: juppi67 ( $99.72 USD )
Seat 4: meningslos ( $100 USD )
d0nCry posts small blind [$0.50 USD].
Bill_Poster posts big blind [$1 USD].
meningslos posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ J♣ J♦ ]
meningslos checks
HERO raises [$4.50 USD]
juppi67 folds
The__KoLoSS folds
d0nCry raises [$12.50 USD]
Bill_Poster folds
meningslos folds
HERO calls [$8.50 USD]
** Dealing Flop ** [ K♣, 6♦, 9♥ ]
d0nCry bets [$16 USD]
HERO calls [$16 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♥ ]
d0nCry checks
HERO checks
** Dealing River ** [ 9♠ ]
d0nCry checks
HERO checks??
NL100: JJ i RR
Spiller den som dig mod unknown villain, og checker river og giver ham en note. Et riverbet bliver kaldt af få hænder vi slår, og derudover giver det ham mulighed for c/r, hvilket vi bestemt ikke vil kunne lide, eller vil kunne kalde.
Hvis han er tight og muligvis giver nemt op, skyder vi så både turn og river?
nah, du spiller den fint. Skal kende spilleren en smule før jeg VBer river, men umiddelbart er det meget std spillet.
Det lugter meget af TT-QQ eller KJ imo. Jeg tror ikke, du kan skyde ham af som spillet, så vi checker bare bagved her.
Jeg mener ikke du skal skyde turn og river med mindre du tror han kalder dig ned med TT eller AQ.
Som spillet ligner han meget AQ eller TT, men QQ er mulig (samt scary spillede AA/AK). Det er nok marginalt om vi kan få value fra AQ eller TT på river, men man kan jo byde $10 på river :)
Jørn
Er det virkelig std. at peele floppet her? Hvad hvis boardet kom like QT7tt? 678 i en farve?
Som spillet mener jeg faktisk, at du bør valuebette. Det er vel kun reelt QQ, som er i hans range, som du ikke slår. Tror sagtens du kan få calls fra 10's, 8's, måske endda en virkelig tyret AQ. Dette kombineret med det faktum, at du vel også gainer lidt ved ikke at komme til showdown...