Kalibrador is at seat 0 with $19.39.
bersagliere6 is at seat 1 with $101.36.
HoTsTePPa is at seat 2 with $100.
toaster is at seat 3 with $322.
delfinonick is at seat 4 with $25.26.
HERO is at seat 5 with $203.06.
The dealer is seat 0.
bersagliere6 posts a blind of $.50.
HoTsTePPa posts a blind of $1.
(HERO is dealt J♣ J♠.)
Pre-flop:
toaster raises $3.
delfinonick calls for $4.
HERO calls for $4.
Kalibrador folds.
bersagliere6 calls for $3.50.
HoTsTePPa folds.
The flop comes
6♠ 4♠ 9♥.
bersagliere6 checks.
toaster bets $17.
delfinonick folds.
HERO raises $33.
bersagliere6 folds.
toaster goes all-in for $301.
HERO?
comments til både preflop og flop-decission, please
Jeg overvejde nøje preflop, og besluttede altså at se efter settet i stedet for evt. at raise. Det skyldtes bl.a. initial-raiserens store stack... men var det måske hans store stack der skulle have været grunden til at fyre op?
Jeg er i tvivl på flop. Villain har vist solidt spil, og kan sit cont. bet. spil.
NL100 JJ multiway -low flop
Re-raise pre-flop både for info og for value. Du har ingen anelse om hvor du står i en sådan situation.
Dit flop-raise skal også være meget større (dit er faktisk mindre end click wtf?).
Men som spillet har du et easy fold IMO.
Reraiser altid preflop normalt, men især med dybe stacks. Vi har position, og en god hånd.
På floppet ville jeg foretrække at calle, og reevaulere turn. Der er ikke mange hænder vi er foran, som betaler af, og vi har position.
Som spillet har du et easy fold på floppet.
Fold, du ønsker ikke død 2 buy ins på JJ, hvor du i øvrigt overhoved ikke aner hvad villain sidder med.
Preflop reraise.
Ville aldrig clickraise...
Det er et reraise på $50.
Softwaren tager tilsyneladende ik de første $17 med i HH'en.
Okay, så er re-raiset fint nok, men jeg er med de andre: 3-bet preflop!
Som spillet bliver den foldet på floppet. Der er mange hænder der kan skubbe ind over dit raise: sets, overkort+FD og overpar - Alle situationer hvor vi ikke vil ind med stakken :/
Hero folds.
$268 is pushed back to toaster.
toaster mucks.
toaster wins pot ($114).
... $114?... i dont get it
.
anyways, tak for råd
@Rooger
"Der er ikke mange hænder vi er foran, som betaler af"
Et hvert flushdraw og evt straight-draw tror jeg betaler de $33 ekstra for at se en $84 pot.
@Redsox
Reraise preflop, fold flop.
Kan sagtens se villain have 87♠, 75♠ eller 53♠-kind of hand i denne hånd. Giver i hvert fald mening med linien imo. Synes det er meget aggro spillet af et overpar. Set er også en mulighed - eller?
Razga:
De færreste betaler et OESD uden ♠ OOP, med kun 6 sikre outs. Kombodraws som du nævner er vi bagud til, ligeledes med A♠ K/Q♠. Dermed er der ikke mange hænder vi er foran der betaler.
Vi kan ikke regne med at any flushdraw betaler et flop raise OOP.