Villian er 48/12/2 over 304 hænder 3 better 3% og Har kun 4 bettet 1 hånd så den ligger på 7%. Har ikke set ham være ude i noget smuds, han spiller rimelig ligetil postflop.
Seat 9: dezi2006 ($115.35)
Seat 3: Hero ($121.10)
Seat 6: pierreLEdonk ($113.40)
Seat 7: villian ($337.80)
Seat 8: collymorex ($112.50)
dezi2006 posts small blind ($0.50)
Hero posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [J♣, J♠]
pierreLEdonk folds
villian raises $3 to $3
collymorex calls $3
dezi2006 folds
Hero raises $11.50 to $12.50
villian calls $9.50
collymorex folds
--- Dealing flop [8♥, 7♠, 9♠] pot~29$
Hero bets $14.50
villian raises $29 to $29
Hero??
Tror ikke villian er typen der spiller draws aggro, måske hvis han har et par til. Så ser næsten kun par 10 vi slår? hvad siger folk her?
På forhånd tak
NL100 JJ på floppet mod fisk
Læg nu en plan med hånden når du better ud på det flop.
Men jeg kommer ikke væk så drawy flop - ind med dem.
Jeg skubber allin her..
Hvorfor? Fordi hvis du siger villain er fisk/donk/whatever, så klikker en spiller med de stats(imo), 2 par, set, FD, TPTK, og min erfaring siger mig vi nemt kan få betaling for alle drawing hands + 9x.. Ellers synes jeg også vi tager potten på floppet i mange tilfælde.
Løber en tur rundt i lejligheden mens jeg råber "I got you now! I got you now bitch" og skynder mig hen og trykke Allin med dollartegn i øjene.
Du har overpar mod en donk på en heater? Snapshove og råb noget i stil med det som MD foreslår. Han havde sikkert QQ her, siden du poster hånden, men alt andet end et shove mod en mongol er bare penge i lokummet. Jeg better btw større på floppet, når villain er mongol, da strømligning er irrelevant mod en 48/12-spiller.
En passiv villain der clicker i en 3-bettet pot = jeg tror du er crushed noget nær hver evige eneste gang her.
tænkte præcist som mickey. Endte med jeg folded her, men med en dårlig smag i munden. kan bare ikke se hvorfor det skulle være så nemt et skub som i siger. Tror ikke denne type spiller klikker tptk her. Er det ikke kun 10 10(som har openended) vi får value fra?
Click i 3bettede pots er ofte sets fra donks. Syntes ikke det er et autoskub, men i praksis kommer jeg heller ikke væk her.
Hmm Havde ikke set det var en 3bettet pot.. Sorry :)
Det gør ikke min beslutning anderledes af den grund.. Men der er ingen tvivl om, at JJ her er bunden af vores range mod villains eller hvad man skal sige..
Derudover synes jeg at jeg har stor succes med 3bettet pots, hvor jeg leader ½ pot som sig selv og ofte ser folk spil tilbage på mig, fordi de synes i deres øjne virker svag. Derfor kommer jeg stadig allin på det flop i praksis..
Men efter at have set hånden med nye øjne idag, er der nok ikk tvivl om at vi ofte ser sets, QQ+ her..
@ mickey og Perbaad?
SAIØST - villain er altså helt mongol! Han ryger da ind med A8 her alle dage!
@SS
Os derfor jeg siger jeg aldrig folder.. Men derfor er min holdning stadig at vi vil se sådan villain klikke med QQ+, 2 par og sets... Igen jeg folder aldrig..
Det ligner rigtig meget trips, som man tit ser fisk clicke med.
Kan også være et overpair.
Tror han i de fleste tilfælde ville bette mere på et draw - måske endda gå all in.
Et toppair ville han nok også bette mere med.
Men med 6 outs kunne jeg godt finde på at calle og se om jeg kan ramme turn og få fuld betaling.