Villain er en af disse spillere som jeg ikke kan finde den rigtige strategi imod. Dette på trods af disse stats på villain: 84/26/1,8.
Villain caller stort set alle PFR og virker ganske god postflop. Jeg har dog set at han caller i marginale situationer. Villains fold-procent til bet på flop-turn-river er: 35-35-55.
Villain caller c-bet 85% af gangene!
Villains range er enorm og jeg vælger at skubbe flop med overpar. Ud fra hvad jeg har set tidligere, forventer jeg et call med straight eller flush draws.
Overspiller jeg denne hånd?
- Hero sitting in seat 1 with 98.50
- Kurri17 sitting in seat 2 with 48.90 [Dealer]
- Villain sitting in seat 3 with 87.19
- nicos01 sitting in seat 4 with 68.99
- Fraaans sitting in seat 5 with 100.00 [Sitting out]
- DaddyDJwins sitting in seat 6 with 35.59
Villain posted the small blind - 0.50
nicos01 posted the big blind - 1.00
** Dealing card to Hero: J♠, J♦
DaddyDJwins called - 1.00
Hero raised - 5.00
Kurri17 folded
Villain called - 5.00
nicos01 folded
DaddyDJwins folded
** Dealing the flop: 5♣, 7♦, 5♦
Villain checked
Hero bet - 12.00
Villain raised - 24.00
Hero went all-in - 81.50
NL100, JJ skubbes på 5-5-7 flop?
Jeg havde nok også stacket af der.
Hans range kan indeholde flushdraws, små pp mm.
Naturligvis må man tage gutfeeling, c/r frekvens mm til overvejelse.
Nu siger du jo, at han CALLER stort set alle pf raises... og at han CALLER 85 % af dine c-bets... Men han caller jo ikke her. Han gayraiser... That's gonna count for something?
Din range for at 3bette floppet mod denne slags spiller bør være: AA-88, A7,K7, AK, AQ, farvetræk, 98, 86 og 64, og selvf. 77, 75 og 5x. Så kan det løse skarn ellers komme an.
Tak for kritik. Jeg noterer at denne type villain i denne situation skal spilles meget aggresivt med medium hænder grundet hans meget brede range.
Villian callede og viste 5-3o og vandt denne pulje med sit set.
@sakii
Villain havde ikke et set med derimod 3 ens. Der er en forskel.
For at uddybe for JoeLOL, er settet, når du har et par i hulen og en tredje på boardet. Det andet kaldes vist bare for trips, men nogle kalder det nu for set alligevel :)
Inden at have læst han viste 5-3o synes jeg hans hånd stinker lidt da han clickraiser dig(hvor han normalt caller dine c-bets), jeg kommer dog ikke væk fra hånden her mod den villain.
Fint spillet
JoeLOL/sakii/tskovs
Doyle Brunson bruger betegnelsen "A set of trips" og "A set of quads" i SS fra 79'.Jeg har egentlig aldrig hørt nogen med vægt bag, bruge udtrykkene forskelligt, men det er da sikkert en nyere tilføjelse til pokerens ordbog.
GA