Pehro er en umiddelbar fornuftig tænkende spiller (hvilket er en stor credit til den gennemsnitlige NL100 spiller).
Ligger denne her situation op til et stop-and-go play, for at få max value?
Øver mig lidt på div. moves for tiden, og prøver at finde de rigtig situationer...
PokerStars Game #5303427178: Hold''em No Limit ($0.50/$1.00) - 2006/06/19 - 19:08:16 (ET)
Table ''Dynamene IV'' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: Pehro ($219.45 in chips)
Seat 2: ITS ALL ART ($23.60 in chips)
Seat 3: YourBadBeat ($165.90 in chips)
Seat 4: gunther2783 ($39.45 in chips)
Seat 5: EddieRuOk ($92 in chips)
Seat 6: BrnngLeaves ($100 in chips)
EddieRuOk: posts small blind $0.50
BrnngLeaves: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to YourBadBeat [Js Jc]
Pehro: raises $1 to $2
ITS ALL ART: folds
YourBadBeat: raises $4 to $8
gunther2783: folds
EddieRuOk: folds
BrnngLeaves: folds
Pehro: calls $4
*** FLOP *** [Jd 5h 8s]
Pehro: checks
YourBadBeat: bets $12
Pehro: calls $12
*** TURN *** [Jd 5h 8s] [Kh]
YourBadBeat: TÆNKE TÆNKE TÆNKE... (..) checks
*** RIVER *** [Jd 5h 8s Kh] [9c]
YourBadBeat: bets $26
Anyone like?
NL100 - JJ - Stop-and-go
stop-and-go = call/byd (flop/turn eller turn/river).
Det der er bare et steneren slowplay, og jeg bryder mig ikke om det.
- AB
Jeg kan ikke lide det i pos, måske OOP mod en god spiller der tror at dit cbet missede og du prøver at få den på river, men ikke nu, der mener jeg at der skal bettes hele vejen...
Det stinker.
Du giver et gratis draw på et ikke ufarligt board.
Ja 9T og runner H skal ikke have et frikort...
Når han caller flop så bare giv igen på turn...
Lyt ikke til Hostrup, måske lukker de din bruger pga. dit dårlige spil ligner chipdumb :P
har også svært ved at se fornuften i det, 2 hjerter og et reraise preflop, så skal du vel aldrig give ham gratis kort...?
Umiddelbart sætter jeg villan på A,A/K,K/Ah,Kh og ja hvis det var kongen må du vel finde ud af det på turn, og i de to andre hænder er det vel bare tåbeligt at give ham mulighed for et sæt/flush??
@ AlepKP
LOL den var god ;-)
@Mads
Afhænger det ikke meget af det ''table image'' man har fået bygget op? Eller den historie du har? F.eks. har jeg ''prefold'' på alle bets over en dollar der kommer fra en nordmand som better pre-flop og tjekker for så på river at give på nakken - det folkeslag må være de ondeste slowplayers :-D
Kommer det fra en amerikaner vil jeg som udgangspunkt betragte det som bluff - det er selvfølgelig en meget grov sortering.
For mit eget vedkommende kan jeg ofte give 1½ gange potten på floppet med nuts og stadig få aktion i form a reraises etc. - kræver selvfølgelig at du har lavet nogle ''moves'' med rags tidligere i sessionen.
Du kan forvirre mange "fornuftige" spillere ved bare at skyde igen( ... og igen og IGEN )
du skal bare læne dig tilbage med sådan en hånd her og nynne:
"Et POTteri et POTteri... det er et sted man POTter i..." ( C-mol)
Så kan det ikke gå galt... det er det bedste af alle "moves" :)
- Tox
ToxToxTox -
LOL
Guess I was wrong then. Han tyrecallede river med JQoff så det var måske det der fik mig til at tro at linjen var ok.
Jeg revurderer ;-)