Party
KlausKinskii: 18/15/oo over 175 hænder
Hero - TAG
***** Hand History for Game 6126963309 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Friday, July 06, 13:35:46 ET 2007
Table Table 126632 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: leipos ( $163.07 USD )
Seat 2: Maddog207 ( $109.07 USD )
Seat 3: KlausKinskii ( $103.30 USD )
Seat 4: tom1328 ( $237.53 USD )
Seat 6: Homealone1 ( $154.55 USD )
Seat 5: Razga ( $99 USD )
Razga posts small blind [$0.50 USD].
Homealone1 posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Razga [ J♦ T♦ ]
leipos folds.
Maddog207 folds.
KlausKinskii raises [$4 USD]
tom1328 folds.
Razga calls [$3.50 USD]
Homealone1 folds.
** Dealing Flop ** [ 8♠, 5♦, 8♦ ] ($9)
Razga bets [$7 USD]
KlausKinskii raises [$22 USD]
Razga is all-In.
Like?
NL100: JTs med FD
@Razga
jeg synes personligt det stinker af en drawing hand. Om villain så vil tage chancen er jo ikke til at sige.
Hvad vil du reppe?
- spiller du den på samme måde hvis du havde 89s ?
@Betfolder
"- spiller du den på samme måde hvis du havde 89s ?"
100%
@Razga
jeg synes den er svær at bedømme for mig. Det afhænger meget at hvilke reads villain har på netop dig.
Kunne godt tænke mig at se resten på et tidspunkt. - PM?
Dårligt, du bliver callet af alt der raiser det flop, med få undtagelser (67, bluff etc - 67 caller dog oftest bare).
I tror ikke villain kan smide 99-JJ, eller bare er i gang med at "con raise" mig?
@Betfolder
Smider dig lige en PM så
Razga
Det er igen umuligt at svare på uden noget specifikt på villain. 99/JJ ser du dog meget sjældent her. Og hvis han bare tester dig, så er det langt bedre bare at tage et kort af og se hvad han gør på turn.
- Raise el. fold pre-flop, det er weak at calle med drawing hands OOP..
- Lead ikke ud i en preflop aggressor OOP...
- Du har most likely ingen FE i dette spot, så at sende stakken til midten er skidt..
@Razga
Har lige rettet det, lød lidt skævt... Kan bare ikke lide at leade ud i en preflop aggressor som standard..
Gode spillere vil opfatte det som enorm styrke..!
@hardkAre
Mange dygtige spillere vil folde overpar hvis du leader ud i dem uden at aggressoren er blevet konverteret..!
Hvorfor vil du ikke have de folder et overpar? Det er da glimrende? Vi har knægt høj.
@hardkAre
Nu taler jeg ikke specifikt om denne situation, men som standard...! Ofte vil vi have set i dette spot..
Så er det jo heldigt at der ikke findes mange dygtige spillere på NL100.
@hardkAre
Er det din standard linie at du leader i en preflop aggressor OOP når du har callet et single raise...?!?!? hvis det ikke er din standard linie men en varierende linie vil dine modstandere få reads på dig og du vil miste meget value når du har stærke hænder..
Du sætter dig selv i nogle grimme spots og kommer til at spille mange svære pots med svære beslutninger...
Dine modstandere følger ikke særligt godt med på NL100, så det er ikke nødvendigt at variere det specielt godt. Og hvis de gør, så mixer du det bare op. Og nej du sætter ikke dig selv i svære spots med svære beslutninger hvis du kan finde ud af at gøre det mod de rigtige modstandere i de rigtige spots med de rigtige hænder.