NL100 på Party
No reads
***** Hand History for Game 5519778020 *****
$100 NL Texas Hold'em - Wednesday, December 20, 13:51:51 ET 2006
Table Table 126292 (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 4
Seat 1: Razga ( $284 )
Seat 2: NooseThyself ( $106.05 )
Seat 4: Maefuvp ( $131.15 )
Seat 6: rubiss111 ( $37.05 )
Maefuvp posts small blind [$0.50].
rubiss111 posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to Razga [ J♣ K♣ ]
Razga raises [$4]
NooseThyself calls [$4]
Maefuvp folds.
rubiss111 folds.
** Dealing Flop ** [ 5♣, Q♣, 9♦ ] (ca ~9)
Razga bets [$7]
NooseThyself raises [$20]
Razga calls [$13]
** Dealing Turn ** [ 2♠ ] (~49)
Razga checks.
NooseThyself bets [$33]
Razga ???
Hva gør vi her?
Alle kommentarer er velkomne
NL100 KJs i problemer
Umiddelbart ville jeg folde her, du skal jo nok ramme din flush for at rive potten hjem. Mener at odds er lidt for dårlige til et call her.
Spørgsmålet er egentlig lidt:
Er en K nok til at vinde? vi har jo både flush og insidestraight-draw i form af T'eren
jeg 3 better flop all in eller leader turn så jeg er comitted, hader at folde sådanne hænder nemli :)
Jeg tror også at jeg 3better flop allin. Caller du og rammer din flush/straight får han større mulighed for at folde. Så sæt ham allin mens han stadig er foran(hvis vi går ud fra han er det)
Jeg better 8$ på floppet og caller hans raise og caller/raiser ham på Turn afhængig af Reads, da jeg ser gode chancer for at forbedre mig her, og dermed vinde.
Lige et spørgsmål til dem som vil 3-bette all in på dette flop.
Hvilke andre hænder 3-better i all in her?
Og kan heller ikke forstå at check-raise all in på turn, da der næsten ingen FE er (han har 45$ tilbage, og får pæne odds), og så sidder du formentlig med dine 12 outs.
Som spillet folder jeg turn.
Det lader ikke til at han smider sin hånd som spillet og spørgsmålet er om 9c og 2c ikke er counterfittet (making him FH). Din K vil i dette tilfælde heller ikke holde mod hænder AA KQ. Som spillet ville jeg folde.
Du kunne have raiset floppet, men ville du have callet et push fra villian der? - jeg ville ikke.
/Jacob
Jeg vil mene at et skub på floppet er korrekt. Da kongerne ikke nødvendigvis altid er gode tæller vi dem som 2 outs sådan at du ialt har 14 outs. Dermed skal du have odds 1:2,29 og får 1:2,48 så det må være et call.
sunek