nl100 - K-K

#1| 0

Hey

Hero 22/18/4

Villian 23/15/5 - 115 hænder
Ellers ingen reads!

Seat 1: akira9_x ($20.35 in chips)
Seat 3: Random Nerd ($100 in chips)
Seat 4: UseAutoPost ($105.15 in chips)
Seat 5: Hero K,K ($176.20 in chips)
Seat 8: Villian ($149.30 in chips)

ANTES/BLINDS
Random Nerd posts blind ($0.50),
UseAutoPost posts blind ($1).

PRE-FLOP
Hero bets $4,
Villian calls $4,
akira9_x folds,
Random Nerd calls $3.50,
UseAutoPost folds.

Flop 4 9 5 -13$

Random Nerd checks,
Hero bets $9,
Villian calls $9,
Random Nerd folds.

Turn 6 - 31$

Hero checks,
Vilian bets $23
Hero?!

Hero har 163$ tilbage
Villian har 113$ tilbage!

Pn´s handlingsplan videre i hånden?!

SiFFer

11-12-2008 19:51 #2| 0

Check-raise all in?

Min normale linje her er at skyde alle tre barrels, men hvis du har et read, der siger at villain ofte floater, for at skyde på turn, hvis du checker til ham, så er det fint at check-raise. Check/call eller check/fold er ikke en mulighed i mine øjne.

11-12-2008 20:13 #3| 0

SteelChicken said it

underlig linje han tager - muligvis saftig draw han samler op på turn.
Hans bet ser heller ikke ud til at være beregnet som at han vil have at du kommer over toppen på ham. c/r all in ser jeg også som bedste løsning.

11-12-2008 20:23 #4| 0

115 hænder og ingen reads?

Du gør det svært for dig selv ved at checke turn og roder nu i blinde. Hvorfor checker du? Hvad sætter du ham på? Hvad er DIN plan?

Som Steelchicken vælger jeg at skyde hele vejen medmindre jeg møder modstand og må så tage den derfra.

11-12-2008 20:56 #5| 0

Jeg vil ALDRIG CR her!

Et CR over repræsentere totalt din hånd, og det har du absolut igen grund til at gøre.

Jeg b/f turn. Hvis han caller kunne jeg finde på at c/c, hvis flushen og str8 kortene misser. Ellers kan det ikke være forkert at bette igen.

Som spillet caller jeg og spiller poker på river.....dvs måske et donk-blok/induce afhængigt af read, c/c eller c/f

11-12-2008 21:52 #6| 0

Der er selvfølgelig et par små suitede connectors, og nogle PP's som vi kan være bekymrede for, men vi har ikke set noget endnu, der indikerer at villain har ramt noget der er bedre end et par, eller et draw, så hvis vi checker, er det fordi vi vil induce et (semi)bluff, som vi kan kommer over toppen på.

Som sagt så er det read baseret. Det bord ligner ikke noget, der har ramt villains range særlig godt. Der er en masse PP's, der ikke har ramt, som måske kunne lokkes til lige at sende et bet af sted, for at beskytte sig imod de 6 outs som to over kort vil have, men jeg vil helst have villain i call down mode end i bet mode, så normalt skyder jeg alle streets, og evaluerer hvis han raiser.

På den anden side ligner det heller ikke et bord der har ramt hero's range særlig godt, så nogle villains kunne lokkes til at bluffe, hvis man checker turn, for ligesom at sige "jeg c-bettede med min AQ, og tog ikke potten ned. Nu giver jeg op".

Hvis det er bagtanken med at checke, så må det nødvendigvis være fordi man har planer om et check-raise. Jeg er bare ikke helt tosset med den plan, fordi det kan nemt gå check-check, og du får givet et gratis kort til et draw, og fordi du dermed gør klart at du har et over par, så villain folder alt du slår, inklusiv de PP's der ellers ville have kaldt ned.

Det vil sige at for at det ikke skal blive for åbenlyst at du har kongerne, så bliver du også nødt til af og til at have nosser til at lave et move med nada, og vise det frem, og hvis du højst kommer til at spille 200 hænder mere mod villain, vil alt det image pleje være spildt, når sessionen er slut.

11-12-2008 22:10 #7| 0
OP

@Steel

Jamen jeg siger tak!.. Du er mere end spot on!

Får spillet den fårkt up, da vi er readsløse er der ingen grund til at checke turn. Så hellere B/F turn, hvis de konger skal smides, da vi er lidt semi dybe og vil ikke gå død med overpar på semi tørt board her for 175bb!!

Resten af hånden forbløber...

Turn 6

Hero checks,
Villian bets $23,
Hero calls $23.

River Q

Hero checks,
BackToDreams bets $113.30, and is all-in,
Hero folds

SiFFer

Bla bla bla..

12-12-2008 07:48 #8| 0

synes sgu cr er den værst mulige løsning, du får KUN calls af dårligere hænder medmindre villain er uberdonket, og ja som steel er inde på vil vi ikke give draws gratis kort, så ja skyder også turn og tager den derfra:)

River er klam, men readless er det et godt disiplineret fold, hvis villain skyder stacken til midten med et busted draw så tager du nok hans penge senere.

12-12-2008 10:28 #9| 0

JA djoffer! Hvis vi CR bliver kun callet af bedre hænder medmindre, at villain er en total donk. Altså, hvis jeg var villain og blev CR på dette board, så ville jeg seriøst overveje at folde 2par, så du ville muligvis bluffe mig af en bedre hånd ved at CR :D

12-12-2008 15:57 #10| 0

Just b/f turn. Du kan stadig charge en masse ballade, men risikerer at forvilde dig selv til value town ved at stoppe op.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar