Villain har jeg meget få hænder på, men de giver alligevel in indikation af hans spillestil. Han er 30/0/2.5 over 15 hænder!
Hero - std TAG
***** Hand History for Game 6123091658 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Thursday, July 05, 05:51:23 ET 2007
Table Table 126702 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: teamelfik ( $61 USD )
Seat 6: Giggles007 ( $98.50 USD )
Seat 2: Razga ( $183.50 USD )
Seat 4: mor277 ( $91.83 USD )
Seat 5: Herriberri ( $0 USD )
Seat 3: BomboB ( $100 USD )
teamelfik posts small blind [$0.50 USD].
Razga posts big blind [$1 USD].
Herriberri has left the table.
BomboB is sitting out
** Dealing down cards **
Dealt to Razga [ K♠ K♣ ]
mor277 calls [$1 USD]
Giggles007 folds
teamelfik calls [$0.50 USD]
Razga raises [$4 USD]
mor277 calls [$4 USD]
teamelfik folds
** Dealing Flop ** [ 6♠, Q♣, A♣ ] ($8)
Razga bets [$8 USD]
mor277 raises [$16 USD]
Razga ???
Hva gør vi så nu? Caller vi og ser om der falder en ♣ på turn?
Eller er det bare et auto-muck?
NL100: KK bliver clicket
Raise større preflop. OOP og en limper --> min $5, gerne $6.
Jeg mucker bare floppet. Dog har vi bagdøren, hvilket måske godt kan tale for et call, men uden reads, finder jeg bare et fold frem.
Hov ja. Havde jeg sgu ikke lige spottet. Plejer nu ellers at raise til $6 i dette spot :)
Lol, elsker alle dem der plejer at gøre ditten og datten og misclickede når de skal poste deres hænder pga. de ikke vil indrømme at de bare spiller lidt donket og prøve at få lidt extra value med deres monstre!
Jeg folder - er du foran måske men jeg er sikker på der kommer et bedre tidspunkt at få skillingerne ind på.
Jeg mener det er et auto muck. Vores chance for at ramme en backdoor flush er meget lille og vi risikerer at skulle betale et stort turn bet mod odds hvis en kl0r kommer.
Jeg kalder normalt her og ser hvad modstanderen gør på turn.
Stack odds er 8:102 (eller ca. 1:12) og du har omkring 13-15% mod Ax (afhængig af om han har en klør eller ej -- det er lige meget om han har to par) og 14% mod 66. Læg dertil alt muligt skrammel som en mulig donk klikraiser dig med (flush draw, TT, KQ).
Jørn