Villan spiller 1002-15/10/3
Hero spiller 20/15/3.5
Har ikke nogen notes på villan. Han multitabler mange borde og spiller ABC-poker.
Ingen nævneværdig dynamik ved bordet.
EverestPoker Game #3603055185: Table Lulusar-0 - $.50/$1 - No Limit Hold'em - 01:49:29 - 2008/08/20
Seat 1: The15 ($55.90)
Seat 2: PLouPlouf24 ($105.95)
Seat 3: juggrnt ($101.00)
Seat 5: HERO ($98.80)
Seat 6: StratoPrince ($93.00)
PLouPlouf24 posts the small blind of $0.50
juggrnt posts the big blind of $1.00
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [K♦ K♠
HERO raises to $3.50
StratoPrince folds
The15 folds
PLouPlouf24 folds
juggrnt calls $2.50
*** FLOP *** [4♦ Q♦ 6♣
juggrnt checks
HERO bets $5.00
juggrnt raises to $22.50
HERO ?? Villan kan have rigtig meget forskelligt her imo. WTD?
NL100: KK bliver CR på drawey flop
Yes....lidt grim, men det eneste vi umiddelbart er bange for er 44, 66 måske QQ (ved ikke hvad dit read siger om hans 3-bet range ;)).
På nær skrækscenariet, så kunne han godt have noget AQ eller KQ.
Han kan have valgt at forsvare sin blind med en sc, men omvendt er han meget tight, så det er nok ikke en mulighed (og han slet ikke hvis han multitabler mange borde).
Raisede på floppet ligner noget, som gerne vil have høj FE, men omvendt kan det også være, at han bare vil have det til at ligne netop det.
Siden du har K♦, så kunne jeg godt finde på at calle flop og raise allin på turn. Jeg mener det er for tight at smide og på denne måde for du også value fra en Q og måske en aggresivt spillet draw, som skyder igen....hvis den ikke rammer turn.
Edit: havde skrevet river istedet for turn
Ulækkert, men jeg går til bunds her på floppet. Der ligger combodraws, jeg gerne ser dræbt her. Plus at vi har K♦ .
Ja det er et klamt spot.. Men tror bare jeg skubber ind over for at jage evt. FD ud. En anden linie kunne være at calle og skubbe alle non ♦ A Q turns..
Jeg slipper altså ikke væk her. Jeg er nok mest enig i chce06v's linje. At skubbe any non ♦ non A og non Q turns virker som en god plan. Spørgsmålet er dog om vi ikke får mere value fra draws, hvis vi shover floppet i stedet?
tskovs - tror ikke det er value vi får ved at skubbe ind over på flop men FE, da det ifølge mine beregninger ikke er profitabelt at calle et ♦ draw for skurken mod et skub.. Så det er mere med om vi er foran her at all da både 44 og 66 kunne være i hans range på trods af de nittish stats, derfor jeg hælder mest til at calle og revaluere turn.