Villain og hero har ikke rigtig clashet. Han ved ikke hvordan jeg har fået min stack. Han har fået sin stack ved at calle 2 spilleres AI preflop med 100bb's hver med QQ, hor han tog hjem mod AKo og en random muppets A8s. Han har drysset lidt siden, og virker ikke super begavet, omend han ikke er decideret dårlig. Hvad gør I?
***** Betfair Poker Hand History for Game 429509632 *****
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Saturday, October 18, 18:46:44 GMT 2008
Table Fluorine 95 6-max (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: Hero ( $210.43 )
Seat 2: arnarge ( $114.20 )
Seat 3: Micxors ( $252.07 )
Seat 4: bugman123 ( $93.85 )
Seat 6: WitteLap ( $161.80 )
arnarge posts small blind [$0.50]
Micxors posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♠, K♥ ]
bugman123 folds
WitteLap folds
Hero raises to [$3]
arnarge folds
Micxors raises to [$9.50]
Hero raises to [$25]
Micxors raises to [$55]
Hero calls [$30]
** Dealing Flop ** [ 4♠, 9♠, 7♣ ] pot = ca. 110
Micxors bets [$43]
Crazy Fish?
NL100: KK i 5-bettet pot deep
Dit 4bet skal være større PF.
På floppet har du et super let shove, kan ikke rigtig se hvad du er i tvivl om...
Hvordan han kommer AI mod de to spillere pre med QQ er relativt vigtigt hvis vi skal konkludere noget ud fra, men udover det hader jeg din linje. Push pre hver gang umiddelbart, tror ikke jeg kan folde KK her. Hvad er din plan med at calle siden du bliver i tvivl på floppet? Easy shove som spillet, men ved at calle kommer han altså væk fra AK/QQ kinda hænder der misser eller flopper dårligt, og AA går vi altså død til alligevel, derfor kan jeg ikke se hvordan vi ikke skal skubbe pre.
Synes din 4-bet size er rigtig fin i modsætning til Kurt, men så er det også for at shove indover 5 bettet.
Hans range er ufattelig snæver på dette tidspunkt. Da jeg tvivler på at han 5 better dig med air. Når denne betting action sker pf på NL100 så sidder de altid med en go' handske
Hans holdings er Måske JJ ellers er det QQ, AK, KK, AA.
Så som andre havde jeg shovet pf ellers gør jeg det nu på floppet.
Hvis han så viser AA. Så skal han have et klap på skulderen og du skal videre.
Han har AA her sådan ca ....................... hver gang!
Tror jeg folder pre - hans lave 4bet stinker så langt væk!
Det er et 5-bet fra en 200bb dyb modstander, vi ikke har nogen speciel historie med. Det gør han altså ikke med QQ.
Det er et småklamt fold preflop. Jeg gider i hvert fald ikke smide 200bb, blot fordi "man ikke kan folde KK preflop i et 6-max game". Hvis det stinker af AA, så bør vi folde, når vi er 200bb dybe. Men jeg ved, at det er meget svært. :)