Absolut ingen reads. Hero har spillet 1 orbit og er ved bordet pga. MP.
MP: $181.11
CO: $45.02
Hero: $98.13
SB: $89.84
BB: $27.20
UTG: $97.50
UTG raiser til $4, Hero siger 14 med K♥K♠
Flop: ($25.50) 8♥ 2♣ 7♦ (2 Players)
UTG checks Hero bets $14, UTG calls $14
Turn: ($53.50) A♦ (2 Players)
UTG checks, Hero checks
River: ($53.50) 3♦ (2 Players)
UTG bets $71.50 and is All-In, Hero?
NL100 KK i rr - A på turn. AI river
cfalld.
er han dum nok til at calle floppet men AK? tror jeg caller og buster hans desperate bluff med QQ-JJ.
Uden reads og som spillet, caller jeg nok også. Jeg kan dog godt lide at bette turn og folde til et raise her, selvom vi er dybt ind, for turn kan han imo ikke bluffe
Bet langt mere på floppet! $20 to go.
Jeg better turn igen, da kortet er 100% i min range og jeg ville bette igen med AK/AQ. Folder til turn CR.
Som spillet, så tror jeg det er marginalt om du caller eller folder. Bettet kan være udtryk for mange ting:
- Villain har ramt A'et og forsøgte med turn CRAI, men ser nu mest value i at skubbe stacken til midten
- Villain har ramt sin runner runner flush med en hånd som KQ♦ og forsøger at få dig til at calle med Ax.
- Villain er på bluff med fx. mellem par fordi du viser svaghed på turn.
Som standard folder jeg nok, da river er nedern.
Fold.
Alt for meget for info om ham, og du har ikke særlig meget investeret i potten alligevel.
Hånden er reverse og det er noget skidt jeg er ude i.
Floppet er et float (pga det lave bet) for at re-evaluere turn. Da A♦ lander var min plan at CRAI, men den plan gik i vasken. Håber han folder QQ/KK på river men jeg blev i den grad udspillet. Samtidig slowrollede han mig :(
Har tænkt lidt over hånden og den er et skoleeksempel på at jeg fucker op tidligt i hånden og bruger en underlig form for logik for at redde kastanjerne ud af ilden. Ser sjældent villains better floppet så lavt i rr pots med KK/QQ og alligevel beslutter jeg mig for at benytte turnkortet til at lave et play - det på trods af at han nok oftere har AK end KK/QQ her som hånden er spillet.
MP: $181.11
CO: $45.02
BTN: $98.13
SB: $89.84
BB: $27.20
Hero (UTG): $97.50
Pre-Flop: 9♥ 9♣ dealt to Hero (UTG)
Hero raises to $4, 2 folds, BTN raises to $12, 2 folds, Hero calls $8
Flop: ($25.50) 8♥ 2♣ 7♦ (2 Players)
Hero checks, BTN bets $14, Hero calls $14
Turn: ($53.50) A♦ (2 Players)
Hero checks, BTN checks
River: ($53.50) 3♦ (2 Players)
Hero bets $71.50 and is All-In, BTN calls $71.50
Results: $196.50 Pot ($3 Rake)
BTN showed A♣ K♥ (a pair of Aces) and WON $193.50 (+$96 NET)
Hero showed 9♥ 9♣ (a pair of Nines) and LOST (-$97.50 NET)
:(