Villian spiller 15/9/3.5 over 100 hænder. Nogenlunde det samme over 2k hænder.
Villan ser mig som 25/20/3
** Game ID 1013287256 starting - 2008-07-09 00:57:39
** Clinton [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - $ Cash Game) Real Money
- _vinaren_ sitting in seat 1 with $75.37 [Dealer]
- rexticus sitting in seat 2 with $118.38
- dejoker sitting in seat 3 with $69.96 [Sitting out]
- Galzy85 sitting in seat 4 with $50.26
- SvenSvin sitting in seat 5 with $123.30
- JZola sitting in seat 6 with $110.48
rexticus posted the small blind - $0.50
Galzy85 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to SvenSvin: K of ♥, K of ♠
SvenSvin raised - $4.00
JZola folded
_vinaren_ folded
rexticus called - $4.00
Galzy85 folded
** Dealing the flop: 8 of ♠, 4 of ♦, 5 of ♠
rexticus checked
SvenSvin bet - $6.00
rexticus raised - $18.00
Hvad er den bedste linje her? Jeg mener ikke at han bluffer særligt ofte i det her spot.. Jeg har ikke været out of line i sessionen. Kan et call forsvares og så fold til yderligere action på turn? Jeg tænker hvis han raiser med flushdraw er der stor chance for at han chekker turn..
NL100. KK mod lads-reg
tænker det samme som dig...
caller og reevaluerer turn...hvis han banker den afsted, folder jeg.
Hejsa,
Jeg har 2870 hænder på ham og han hedder 18/9/2,1
MEN han er ubah agro på flop med en AF flop på 6,9 !!
Denne gut checker absolut ikke turn med flush draw, han skyder 2 barrels afsted på sine draws.
AF flop: 6,9
AF Turn: 11,0
AF River: 2,8
Total AF postflop: 6,1
Total AF preflop: 1,2
Total AF: 2,1
Som du kan se så checker denne gut absolut ikke turn heller ikke med fluishdraws.
Du kan ikke calle her da han kommer flyvene 100 ud af 100 gange på turn og så står du i samme dilemma uden du er blevet noget klogere.
Enten skal du skubbe eller folde !
Personligt instant skubber jeg mod ham, specielt fordi han er SÅ agro og han skal nok betale med Flushdraws, 99+.
Worst case er 67, men mener det er for weakt at folde vs en så agro gut...
Jeg skubber udfra det info jeg kender på ham og har han set tja så må vi bare suge ud =)
Hilsen Sugeren
Sugeren@
Super analyse!
Tak skal du have!
Havde forresten lige en anden lignende pot mod "_413" (også lads-reggish). Han raisede flop og skubbede turn på et 3569 bord med 77. Jeg sad med QQ.. Just for your information :-) Sidder hos kæresten så har ikke lige HH...
Hejsa,
_413 er en nit - har 1492 hænder på ham og hans stats hedder 14/9/1,6
Sjove er tror faktisk ikke vi har spiller mod hinannden eller det mindes jeg ikke.
Når men vi ses nok på Lads =)
Ses
Sugeren
Analysen er god-konklusionen er knap så fornuftig.
Hvordan kan man analysere sig frem til at villain er en sick aggro banan og derefter konkludere, at push/fold flop er de eneste options?
Ved at pushe blokerer vi hans agression og derved kaster vi ev i kloakken. Han betaler med en range vi spiller rigtig skidt i mod. Det er jeg overbevist om. At han selv pumper til potter, betyder ikke nødvendigvis at han også caller store bets med marginale holdings.
Lad os udnytte at han tilsyneladende ikke spekulerer i pot control og andre faktorer når han selv er agressor og få skillingerne ind på en blank turn.
Fordi der er for mange kort som dræber action på turn.
Han er super agro som spiller - men han smide ikke penge i potten med overpair hvis flush eller str8 completer.
Action killers er all ♠ + alle high cards over hans par (hvis han sidder med pair).
Han er meget passiv preflop dvs pairs som QQ, JJ, 1010 bliver fint kun flatcalled ofte.... og alle disse pairs slower meget ned hvis der kommer et A, K eller any ♠ (maybe også alle Q og J hvis han sidder med 1010).
Så der er mange action killers imo som han ikke betale på turn men betaler på flop.
Plus hvad gør du selv hvis ♠ completer på turn - folder du så til et bet?
Hvad gør du hvis der kommer et A på turn og han better eller checker.
Oh well jeg jammer floppet - men kan godt være jeg er helt ved siden af - hvad siger i andre?
Sugeren
Tjaaa. Måske ville det også bare være fint nok at smide KK og vente på en mere "sikker" pot/hånd.