Villian er en sjov spiller, han har en gang tidligere check-clicket mit flop bet på et JJ3, mod min AK. Han clicker en del og virker generelt som en standard donk. Loose/passive PF og er generelt ikk bange af sig på flops.
Seat 3: ANTICADHOR1 ($43.90 in chips)
Seat 4: ManCCCini ($107.40 in chips)
Seat 5: tinkerman79 ($263.65 in chips)
Seat 6: Pay4MySchool ($98.30 in chips)
Seat 10: miraclecat ($43.90 in chips)
K ♣ K ♥
ANTES/BLINDS
tinkerman79 posts blind ($0.50), Pay4MySchool posts blind ($1).
PRE-FLOP
miraclecat folds, ANTICADHOR1 folds, ManCCCini bets $4, tinkerman79 folds, Pay4MySchool calls $3.
FLOP [board cards 7♣,6♦,5♠
Pay4MySchool checks, ManCCCini bets $7, Pay4MySchool bets $14, ManCCCini calls $7.
TURN [board cards 7♣,6♦,5♠,Q♠
Pay4MySchool bets $33, ManCCCini bets $89.40 and is all-in, Pay4MySchool calls $47.30 and is all-in.
RIVER [board cards 7♣,6♦,5♠,Q♠,10♠
Spiller I den anderledes? Eller det fint nok?
NL100 - KK møder clickraise!
Ser fint nok ud, jeg spiller den ligeledes - clickraise på floppet, efterfulgt af næsten fuldt pot bet er oftest et draw, eller et bluff af en art.
Mickey
Spiller den på samme måde og kommer heller ikke væk her, selvom jeg tror, du ret ofte er slået - to par, sets, straight.
Min erfaring er, at en standard NL100-donk oftest clicker med en rigtig god hånd.
Jeg tror du er slået for mange gange til at det er +EV. Et check-clickraise på floppet efterfulgt af et pot sized bet på turn er efter min erfaring på NL100 vidne om en meget stærk hånd! Jeg ville folde turnen medmindre jeg havde et read...
Fint nok, godt at vide jeg ikke er helt gal på den. Dog synes jeg at komme til midten værende bagud ret ofte, når disse situationer opstår. Villian viste 76o op, efterfulgt af en insta-sendt glad smiley i chatten. Hvad forventer han dog jeg sender tilbage...
Damn så skulle jeg have gættet på hans hånd. Jeg sad lige og tænkte på 76! :)
"Et check-clickraise på floppet efterfulgt af et pot sized bet på turn er efter min erfaring på NL100 vidne om en meget stærk hånd!"
Min erfaring siger mig nærmere det er et draw, eller et bluff.
Et turn clickraise derimod er 99/100 gange et monster, hvis ikke nuts.
Mickey
Hvor spiller du NL$100 henne Mickey?