Villain er semi-kendt i og med, jeg kender til ham via poker.dk. Herfor går jeg ud fra, han er en std. tænkende TAG, da jeg har set analyser fra hans hånd o.lign. Dog har jeg set ham være ude i noget småskæg tidligere, men det har overall ikke ændret ved mit indtryk af ham.
Kan og bør jeg virkelig smide KK ad helvedes til PF her?
***** Hand 1104864196 *****
0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 1. juni 2008 22:10:12
Turbo TH 119 (Real /Cash Game )
Seat 1: Hero (128.35)
Seat 2: Villain (158.61)
Seat 3: anmax1 (112.00)
Seat 4: WankerJoe (100.00)
Villain SB 0.50
anmax1 post BB 1.00
WankerJoe post BB 1.00
** Deal **
Hero [K♥, K♣]
Villain [N/A, N/A]
anmax1 [N/A, N/A]
WankerJoe [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
WankerJoe Check
Hero Raise to 7.00
Villain All-in 158.61
Hero --> ?
Edit: Mit halvstore raise skal mislede mine modstandere til at tænke, at jeg stjæler fra knappen, da der er 2,5 BBs i potten (lol tænkt, I know). :-)
NL100 - KK møder shove semi-deep PF
Call.
Du skal være meget dybere, før du behøver tænke på fold..
hehe... jeg kommer aldrig til at smide kongerne preflop!!! insta call
Ville bare lige høre, om der kunne være noget, der talte for, det kunne overvejes at folde.
Jeg caller obv., floppet slog Qxx, og potten røg self. ikke min vej. :-)
ThomasJJ:
Det blev den også, men smilet forsvandt dog. Er det velset at poste nick? Han kan godt være bruger herinde, men ved det ikke. :)
Jeg spørger jo ikke om nick på villain, men om poker.dk-profilen, det tror jeg umiddelbart ikke der er noget umoralsk i :)
Jeg kunne bestemt godt finde på at mucke KK her mod nogle enkelte dudes på poker.dk, såfremt timingen i hans shove ikke er helt fucked, og I ikke har været efter hinanden.
Jeg synes i øvrigt, det stinker at lave så stor en åbning fra knappen, medmindre han enten er ringe eller opfatter dig sådan.
@ThomasJJ:
Nej, det er klart. Problemet er bare, at jeg ikke er sikker på, hvem det er på poker.dk (ikke helt ihf). Det er kun nicket, jeg har set derinde før i analysetråde, blærerøvsstories osv., men kan ikke huske præcis, hvem det tilhører.
@LOD:
Thank you! Vi havde ingen history af nogen slags, såå. Mht. min åbning fra knappen, kan jeg godt følge dig - og Ketelsen.
Btw: Hvad sker der for poker.dk pt. meget apropos? :s
Kan ikke lige huske, hvem det er. Som udgangspunkt caller jeg da også, men der er helt sikkert nogle NL100-regulars, der kun shover AA og missclicks i det her spot.
Poker.dk er nede, og vi har lidt svært ved at komme i kontakt med Party pga. weekend og da mails også ligger på samme server. Forventer dog, at den er oppe igen i morgen.
My thought exactly. Jeg kan vel godt afsløre, at villain tilkendegav, det var et missclick fra hans side af at shove QQ.
Oh, på den måde. Fint fint da så. :-)
Jeg fatter ikke hvordan man kan komme til at misclicke så groft.. Det er ret imponerende!
Det må da være en joke at LOD overvejer at folde i det her spot? :)
Forstår heller ikke hvorfor du poster når han så har QQ og du har ham crushet - det er da i hvertfald en indikation på du laver et fint call?