NL100 KK OOP mod raise på 632tt

#1| 0

Villain har spillet stramt over de ca. 50 hænder jeg har på ham, noget 10/6. Jeg har spillet 22/20.

Seat 3: VILLAIN ( $225.23 USD )
Seat 5: Roi_Dick ( $328.60 USD )
Seat 1: bliblablob ( $105.50 USD )
Seat 6: hasuGrunt ( $100 USD )
Seat 2: HERO ( $104.65 USD )
Seat 4: tumngnr ( $100 USD )

tumngnr posts small blind [$0.50 USD].
Roi_Dick posts big blind [$1 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K K ]

bliblablob folds
HERO raises [$3 USD]
VILLAIN calls [$3 USD]
tumngnr folds
Roi_Dick folds

** Dealing Flop ** [ 2, 6, 3 ]

HERO bets [$5.34 USD]
VILLAIN raises [$15 USD]
HERO calls [$9.66 USD]

** Dealing Turn ** [ T ]

HERO checks
VILLAIN bets [$25 USD]
HERO calls [$25 USD]

** Dealing River ** [ T ]

HERO checks
VILLAIN bets [$66 USD]
HERO folds

Jeg tror derfor for det meste at han har 22-JJ, AJ+, KQ når han caller preflop. Tror ikke så meget på suited connecters, men de stats jeg har behøver absolut ikke at give et retvisende billede, så det kan ikke udelukkes at han også spiller nogle af dem.

Når han raiser floppet har han 22-JJ med vægt på sets og TT-JJ eller FD med høje overkort. Hvis han har spillet sc's kan han også have 54s, 65s eller 76s. Et eventuelt bluff kan heller ikke udelukkes.

Hvis jeg 3better ham her tror jeg at han vil folde alt pånær sets, FD med høje overkort og straight. Måske folder han heller ikke TT-JJ.

Jeg caller derfor for at ikke komme skidt ind mod hans shove-range, og holde 77-JJ inde i hånden.

Turn tror jeg at han better med hele sin flop-raise-range pånær bluffs (og måske heller ikke FD's, 65s og 76s). Bluff kan dog stadigvæk ikke udelukkes.

River tror jeg han vil checke med alt der ikke har ramt set, straight flush eller 2 par, så derfor vælger jeg at calle turn med plan om at folde til et shove på river.

Er I enige i mine antagelser om Villains ranges og hvordan hånden skal spilles mod disse?

16-01-2009 00:45 #2| 0

Jeg rester eller folder turn OOP.

På river er du uhyre sjældent god, så fint fold.

16-01-2009 17:09 #3| 0

CF eller CRAI turn. C-call turn for c-fold riv er en skidt linje...

16-01-2009 19:03 #4| 0

Reraiser villain floppet med et set? Hvis ikke, repper han så andet end air/overpar til boardet, ved at reraise det flop (som han ved at du vil skyde cbet på 9/10 gange).

Pointen er; hvad reraiser han floppet med som du ikke kan kalde ned med?

Hvis han er en 10/6 bandit, så er hans coldcall range pf mindre end hans PFR-range, ergo han er meget polariseret. Hvis du mener at de eneste T i hans range er TT, så er han endnu mere polariseret. Du taber altså til et floppet set, en floppet straight, quads, eller AA.

Mod denne villain kan jeg godt finde på at kalde ned, på baggrund af hans meget meget meget snævre range af hænder han skal have ramt med. (Og jeg er åbenlyst HU-biefied i de her spots, jeg ser aldrig spøgelser og kalder ned :/)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar