NL100 KK OOP

#1| 0

Jeg spillede den her hånd for en times tid siden, HH er desværre gået tabt, så det bliver på huskeren.

Jeg har siddet ved bordet i et enkelt orbit, så der er desværre ingen reads at spille efter.

10 mands bord på Boss Media

Hero: K K

Jeg raiser 4xbb first in, i 2 pladser før CO. Button og SB caller.

Flop comes: Q J T

SB checks, Hero bets 9, Button calls.

Turn: 4

Hero checks, Button bets 15 - Hero folds?

Andre linier? For weakt? Kom glad med andre måder at spille den på - en ven mener turn skal bettes, og foldes til raise - mit check er for at holde potten nede med mit overpair OOP.

Mvh Mickey

18-03-2006 19:27 #2| 0

Kan godt lide dit turn check, men caller hans raise. Du får 1:3 på dit call, har et ok draw og overpar, som i få tilfælde vil være nok. Hvis villain skyder kæmpe barrel af på river og du ikke completer dit draw har du jo et nemt fold. Villain vil jo nok checke AQ, KQ osv efter dig. Derudover vil endnu en 4''er redde dig imod mange hænder der har dig slået, så giv den 1 out oveni :-)

Btw. troede lige du var gået op til NL100K :-D

18-03-2006 19:44 #3| 0
OP

Hehe.

Mjah, ved nærmere eftertanke bør jeg nok calle turn, jeg har vel en bunke outs som jeg kan ramme.

Umiddelbart plejer de her donkey''s dog kun at bette så "hårdt" når de har noget de er virkeligt glade for, men et call er nok på sin plads. Hvis river ikke er en 4/9/A/muligvis en T, kan der jo check calles hvis oddsne er korrekte.

Mickey

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar