hey, poster ikke ret mange hænder herinde....men er lidt i tvivl her....jeg fortæller jo mig selv at jeg skal leade flop og turn, men bliver i tvivl om det er den bedste måde, og om jeg leader river igen....
hånden er spillet mod en random som ikke reg...
vb eller check bag river...og er flop og turn std?
PokerStars Game #25001506028: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2009/02/16 12:41:37 CET [2009/02/16 6:41:37 ET]
Table 'Fini' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: drogenhundi ($102.65 in chips)
Seat 2: TimK0123 ($101 in chips)
Seat 3: Dragons19661 ($124.10 in chips) <---- skurkizh
Seat 4: cbhelten ($116 in chips) <--- hero
Seat 5: Veldje_19 ($84.50 in chips)
Seat 6: chrissmaster ($100 in chips)
Veldje_19: posts small blind $0.50
chrissmaster: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to cbhelten [K♣ K♦]
drogenhundi: folds
TimK0123: folds
Dragons19661: raises $2 to $3
cbhelten: raises $7 to $10
Veldje_19: folds
chrissmaster: folds
Dragons19661: calls $7
*** FLOP *** [3♥ 2♥ 6♥] - (pot: $21.50)
Dragons19661: checks
cbhelten: bets $14
Dragons19661: calls $14
*** TURN *** [3♥ 2♥ 6♥] [K♠] - (pot: $49.50)
cbhelten: bets $32
Dragons19661: calls $32
*** RIVER *** [3♥ 2♥ 6♥ K♠] [A♦] - (pot: $113.50)
chrissmaster said, "<3 stars"
hero?
NL100 KK på onetone
Synes han ligner meget en hoej hjerter, maaske A♥x
Tror bare jeg skubber ind her faktisk, han kan godt have ramt a og tro han er god...
Skub any day. Er ikke så meget at tænke over. Floppede streger der ikke raiser er dårlige spillere, floppede farver der heller ik raiser er næsten lige så dårlige spillere. Du har da virtual nuts her =)
ved ikke, en kammerat sagde han bare checkede bag her, det gjorde jeg ikke i hånden, men så blev jeg i tvivl, men mens jeg stod i badet overvejede jeg at river jo rent faktisk rammer ham ret ofte, og gør at han tit kan tro han er god hvis han sidder med A♥x............
så obvs stort vb her, synes push er tåbeligt.
Push virker noegn gange "svagere" end et valuebet.
Du har vel ikke mere end 60 dollars tilbage og der ligger 113 i potten. Det er da et skub - valuebetter du her viser det stor styrke...har han Ax med farvetræk misset, caller han alligevel i 9/10 tilfælde netop også grundet han ikke er reg.
Du har igennem hånden bettet ca. 60% af potten hver gang (dine 14 på flop er iøvrigt lige i underkanten mener jeg....17-18 stykker havde jeg skudt der) og skal du nu til at bette 40ish dollars ind i 113 med ca 20 tilbage så virker det meget mistænksomt.
Et godt råd til mig selv hver gang en lign pot udforlder sig er: Hvilken historie vil jeg gerne fortælle med min linie?
Håber det hjælper
Du har 60$ tilbage, potten er 113$, plz explain hvorfor push er tåbeligt?
Enig med de andre, hvis du vil bette er der altsaa kun en ting at goere og det er SKUB... Det virker for underligt hvis du efterlader dig selv med 20 dollars eller deromkring...
tror han kalder et vb oftere end et skub, og vi mister lidt mindre de gange han har flush eller AA...
Tror aldrig han har AA her...
Har han flushen saetter han dig jo all in og jeg gaar ud fra du kalder resten alligevel?
"og vi mister lidt mindre de gange han har flush eller AA..."
Du mener dermed at du vil folde til et skub? For det er vel det han vil gøre med en flush, og formodentligt også med AA.
Jeg er med på skub holdet. På den måde får vi max værdi ud af alle AK/AQ hænder der vil kalde, og vi slipper for eventuelt at skulle forholde os til et skub ind over.
"tror han kalder et vb oftere end et skub, og vi mister lidt mindre de gange han har flush eller AA..."
Det er helt sick at mene halv pot effektive stacks bliver kaldt mindre ofte end 90%. Det er decideret -EV ikke at pushe :)
"tror han kalder et vb oftere end et skub, og vi mister lidt mindre de gange han har flush eller AA..."
Det er en skidt tankegang.
Bet 40 = 100% vb
Bet allin = Han kan tro du bluffer