Jeg satte mig for under 5 minutter siden, derfor ingen reads. Jeg sidder i UTG+1 med 98$ og samler KK op, UTG limper (131$), jeg hejser til 5, CO kalder (265$), BB kalder (70$), UTG kalder.
Flop: K ♦ 9 ♠ 5 ♥ (20,5$)
BB checks, UTG bets 3$, Hero ??
Hvad er jeres linje her. Jeg kan fortælle (igen), at jeg ikke er tilfreds med mit eget spil. Hvordan spiller i floppet her, og evt på turn?
Glæder mig til at høre fra jer!
NL100, KK rammer hårdt, 4-way
Jeg mener, at 15-17 er nok!
UTG får ikke odds til et inside-str8-draw.
Og det ville være dejligt at få en af de andre med.
Synes ofte de små bets er probe-bets. Smider du den op på 20 er det tvivlsomt at han kalder med noget du ikke får alle penge fra uden at han har reelle outs...
Siger vi blot 15:
Kalder kun UTG de 15$ så er potten 50 på river. Her får du minimum 40$ ind.
Potten er så $130+ på river, og han har ca. 60-70 igen.
Kalder en af de andre også... Ja, så får du kassen hjem selvfølgelig! :)
@ asger B
Jeg spiller meget nl 100, og jeg vil gerne høre dine tanker bag at raise til 25. Der er 4 i hånden, så derfor skal der raises, men jeg mener 25???
vil du være tilfreds med at tage potten ned her?
Jeg mener bestemt ikke at skal spille den langsomt, men vi vil vel gerne have 1 men til river?
Den korte historie: Det passer retti godt ind i mit bettingpattern. Folk bliver sku mistænkelige, hvis jeg pludselig begynder at potsweetne ukoordinerede flops. Det betyder at jeg får mindre action, hvis jeg raiser mistænkeligt. På NL100 er det måske ikke så helvedes nødvendigt, selvom jeg generelt er for, at man implementerer en god metodik og nogle fornuftige vaner i sit spil - også på NL100.
- AB