NL100@Party
Villain er super nit. PT siger
7/2.6/oo over 155 hænder
Hero har spillet TAG
***** Hand History for Game 6544677576 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, November 28, 20:55:31 ET 2007
Table Table 126702 (No DP) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: RhombusF1 ( $129.49 USD )
Seat 3: PHK81 ( $85.35 USD )
Seat 4: scho1111 ( $175.28 USD )
Seat 5: darko511 ( $100.09 USD )
Seat 6: newmonkey20 ( $118.52 USD )
Seat 1: Hero ( $103.73 USD )
darko511 posts small blind [$0.50 USD].
newmonkey20 posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♦ K♣ ]
Hero raises [$4 USD]
RhombusF1 folds
PHK81 calls [$4 USD]
scho1111 folds
darko511 folds
newmonkey20 calls [$3 USD]
** Dealing Flop ** [ 3♣, T♣, 5♠ ] - Pot: $12.50
newmonkey20 checks
Hero bets [$10 USD]
PHK81 raises [$20 USD]
Hva gør vi så nu? Lader ham skyde sig ihjel på turn, eller forsøger at få lidt $$ til midten allerede?
\Razga
NL100: KK vs rock-hard nit!
Clicker han eller raiser han med 20 ?
Uanset hvad så caller vi. Og jeg tror jeg folder hvis han laver et anstændigt bet på turn. Så kan det kun være set.
Han clicker. Party skriver altid hvad der raises til, og ikke med hvor meget der raises
No way jeg folder turn - ever!
QQ/JJ er mere i hans range end TT. Alle lavere par spiller han ikke.
Ja, hvis du er sikker på han ikke spiller små par så er det jo ikke så svært. Har bare aldrig oplevet nogen ikke spille de små guld par.
Hvis du kun mener han har TT i rangen som du slår, så er det vel CRAI på turn?
Top 7% er ifgl Pokerstove:
88+,ATs+,KTs+,AQo+
Du ved godt hva PT-statsne siger ik?
Mod en über nit som ham, kan jeg godt lide at lade ham hænge sig selv på de næste streets, hvis floppet var uden farvetræk.
De er ofte lette at læse og ligetil.
men er dog ikke så meget for det board med klør træk, hans clickraise kunne godt indikere et træk. (eller er det mig der overvurderer nitten ?)
Sætter et raise ind i denne situation
Få mere ind nu, falder der et es eller en konge på turn ser du ikke mere til ham.
Hvis han er ekstrem rnit, så raiser han næppe et draw.
Har han ikke TT utroligt ofte her?
Tror ikke han tør raise QQ/JJ, bortset fra hvis du har været aktiv og han ser dig contbette ofte.
Men hvis han gør det, og du caller flop, så får du vel ikke så meget ud af ham på turn eller hva?
Jeg er aktiv og conbetter ofte. Se også at villains aggression-factor ikke kan være højere.
Der må da være noget galt med hans stats, sådan kan man jo ikke spille overhovedet.
Jeg har aldrig mødt en der spillede sådan, hvis de stats passer.
LOL
Men så har han vel AA.
Han dyrker jo åbenbart et tighteste preflop spil known to man, men går i absolut maniac style post, det er jo umuligt at sætte ham på en range, andet end den han har preflop så, da han åbenbart better/raiser samtlige han ser et flop med.
På den anden side har han kun set 8-11 flops, men hab går jo så osse bare vertical, når han når dertil.
"Top 7% er ifgl Pokerstove:
88+,ATs+,KTs+,AQo+"
Det må jo så være hans range, de rammer jo ikke alle flops, men han better/raiser dem åbenbart alligevel, jeg fatter intet af denne guts bettingpatterns.
@Razga
Bare fordi Pokerstove siger at top7% er de hænder du nævner behøver han jo ikke spille AT mod en UTG raiser? Forstår du pointen? En nit burde hellere spille alle par og så kun AK (AQ måske).
Han clicker ikke andet end bluff(nej vel?), (måske draw, tror det dog ikke) og så sets.
@coco
Han behøver jo ikke have den same opfattelse af top 7% som pokertove - det giver blot en idé om hvor stram han er.
Jeg tror ca aldrig han har AA, idet at jeg er preflopaggressor. Går stærkt ud fra han 3-bette AA (som den eneste hånd).
PFR 2,6 LOL jeg kan ikke hjælpe dig her Razga, jeg har aldrig set noget lignende, men jeg glæder mig enormt, til at se fortsættelsen på hånden, jeg går ud fra du gik til bunds :-)
Hehe, sateme osse en mærkelig linie, spurgte du ham ikke hvad han havde, jeg er ved at dø af nysgerrighed :-)
Nå jeg må til køjs, godnat og sov godt
Hvis du ikke går bust any day med den hånd, spiller du seriøst for højt.
Kender ikke jeres indbyrdes historie, men jeg reraiser 8/10 gange her på flop.
@danstah
har jeg skrevet nogen steder at jeg ikke går bust every fucking time?
Hvis du kun har 155 hænder på ham kan han jo bare være running meget kort kold.
Hvis han virkelig er så nittet, hvilket jeg tvivler på, så fold flop. Ellers så call ham ned.
@SM
_ingen_ normal spiller vil nogensinde få sådanne stats med mindre bordet er fuldstændig laggo.
Og hvorfor vil du dog folde floppet?
Lad os antage de PT stats har convergeret 100%, pfr% på 2.6 svarer til TT+,AKs ifølge pokerstove.
"Top 7% er ifgl Pokerstove:
88+,ATs+,KTs+,AQo+"
Hvis vi smider KTs+ ud og inkluderer alle pocket pairs istedet tror jeg vi har en mere realistisk range, og jeg vil tro det også passer meget godt procent mæssigt, men hvis der er nogen der har lyst til at svinge lommeregneren er de meget velkomne.
Så JJ,QQ,AA vil han raise preflop, TT syntes jeg er lidt uklar da den trods alt ligger lige på grænsen af hans pfr-range.
Så det eneste du slår er noget AT og A høj flushdraw, og du er kun rigtig godt inde mod JJ og QQ, som han meget sjældent vil side med her.
Så set er hans klart mest sandsynlige holding.
Hvis vi derimod vælger ikke at tro på nogen PT stats der trods alt kun spænder over et meget lille sample, så han nemt sidde med noget T værk og JJ måske, og stadig A høj flushdraw.
Jeg siger ikke jeg vil folde floppet, jeg siger bare at du skal passe på du ikke ser spøgelser fordi du har noget usikker statistisk på ham.
Typisk vil jeg calle sådan en fætter ned i den her situation.
Jeg tror der er stor (så stor som der nu kan blive for en nit) forskel på hvad han raiser med og hvad han 3-better med. Imo tror jeg kun han 3-better AA, hvormed QQ/JJ udgør en pæn del af hans range.
Men tak for dine kommentarer - ændrer ikke ved håndens udfald :)
Det er væsentligt at vide hvad BB gør før dig? folder/caller?
hvis BB caller raiser vi
folder BB kunne jeg godt finde på at calle for at se om vi kan lave et C/R på turn for mere value.