Villian 75BB, jeg dækker, ingen reads.
Ninjaswede Posts SB 0.50
wOODyzaDwarf Posts BB 1.00
jamanda Folds
MKnudsen Raises 2.50 A♣8♣
2sevenOff Folds
wsop0025 Folds
Ninjaswede Folds
wOODyzaDwarf Calls 1.50
Flop K♣ T♠ 4♣
wOODyzaDwarf Checks
MKnudsen Bets 4.00
wOODyzaDwarf Raises 8.00 <----- insta click
MKnudsen Calls 4.00
A♦
wOODyzaDwarf Bets 21.50
MKnudsen Raises 64.50
wOODyzaDwarf All In 45.26
MKnudsen Calls 2.26
Hvad siger i? :)
NL100: Korrekt push?
Raise til 4bb pf, bet 6-7 på floppet turn helt fint
Preflop: til 4bb
Flop: better også 100% når han checker - jeg caller hans click.
Turn. Bryder mig ikke om at lave potten større end højst nødvendig, så jeg checkcaller (måske weakt men når folk klicker mig på flop efter et potbet så er det oftest mere end et par imo).
Hans store udstik på turn synes jeg da også virker som om han ikke er bange for det es?
Anyway i dont like, men jeg er nok lidt mere tør end de fleste heh.
hmm den er svær, men jeg ville putte villain på QJ, KK el. TT. Måske endda KT.
Det at han instant klicker på turn viser styrke, da det i mange tilfælde vil have modstanderen til at gå med. Hvis han havde raiset til 12, havde jeg puttet ham på et par K med høj kicker.
Jeg siger call flop, men fold turn. Flop bettet er godt nok, idet du helst skal have noget information, og modstanderen må ikke vide du drawer efter noget.
Tjernobyl
Hvis vi blot caller turn, folder vi så til en non♣ river? Eller bliver vi stacked med et A eller 8 på river?
Tror jeg bliver svær at få af hvis der kommer et Ace mere, men ellers kan man sagtens folde turn synes jeg hvis han better hårdt. Og i dette tilfælder better han knap pot ik? Tror sgu jeg folder turn selv og vi har toppar med godt draw....
Havde han bettet mindre autocaller jeg naturligvis turn.
Jeg ville helt klart folde turn i denne situation. Floppet skal calles, da du med dit flop bet, har odds til at calle raiset. Men da esset kommer, vil jeg faktisk skyde på at han sidder med AK, og har ramt 2 par på turnen. En ting er sikkert. Han har en hånd og vil ikke give nogen free cards på turnen, så fold på turnen med så minimal risk som muligt. Hvis du havde ramt din klør, havde du sikkert kunne tage hans stack anyways.
Tjernobyl
Undrer mig over at ingen af jer advokerer check på flop som jeg hælder mod. Vi har formentlig 12 outs som vi trækker gratis til. Hvis Villain havde været stærk, havde han CR langt langt stærkere end han gjorde, og så havde HERO været på røven.
Jeg hælder til fold på turn, men kan call ka retfærdiggøres. Raise er en klar fejl, HERO ka nærmest kun være foran mod et bluff.
Mere preflop. Ellers helt fint :)
Jeg takker for kommentarene.
Det har givet mig mulighed for at tænke en del over hånden.
Jeg lagde ud med at mene, at det var et godt spot for at skubbe ham af en hånd og i værste fald have et godt draw.
Efter at have tænkt over hånden, syntes jeg kun hans spil repræsentere TT, 44 og AK.
I retrospektiv ville jeg have spillet hånden således: preflop 4bb (potknappen på sitet giver pf kun 2,5bb....?!)
Et bet på ~3/4 pot på flop.
Hans clickraise skal calles med position og nut flushdraw.
Hans potbet på turn vil jeg calle. Man får odds 1/2 aktuelt og kan med stor sandsynlig nuppe hans stack med en ♣ river.
Med en blank river skal der foldes. Med en ♣ river allin.
Er dog stadig i tvivl om jeg kan slippe med en A eller 8 på river. Ud fra hvad hans spil repræsentere bør man jo nok.
Hvad angår hånden, viste han QJ op og dermed nutstraight. Hvad han tænkte på med et clickraise på floppet oop kan kun guderne vide.
River var desværre ikke en ♣
Tak for hjælpen :)