Jeg har siddet ved bordet et stykke tid, men har ikke rigtig gjort væsen af mig, da kortene har været temmelig kolde. Mit image er nok tight/weakish (selvom jeg gætter på, at mine PT stats vil vise, at jeg er ret aggressiv. Jeg caller ikke meget, men folder til gengæld en hel del). Villain1 er rimelig aktiv og har været involveret i mange af de hænder jeg har spillet, og han er klart sluppet bedre fra det end jeg er. Han virker rimelig kynisk, og folder generelt ikke til mine c-bets. Jeg har skudt en 2. salve et par gange, ligesom jeg også har raiset ham af og til på floppet når han har stukket ud, men enten er han en fænomenal hand reader, eller også er jeg løbet ind i usædvanligt mange hænder, som har connectet på ufarlige boards. Jeg har på den anden side ikke rigtig haft held i sprøjten, og har ikke haft nogen hænder endnu, som jeg har været villig til at tage et stand med.
Vi har ikke rigtigt haft nogen showdowns af betydning, og derfor kan jeg ikke vide hvordan han kan lide at spille sine hænder. Han har dog ved flere lejligheder bettet temmeligt svagt på 1. og 2. street, for derefter at vise relativ stor styrke på de senere streets.
Villain2 har jeg ikke lagt mærke til før nu, så selv om det er ham, der ender med at være den vigtige spiller i denne hånd, så skal forklaringen på mit spil ses i lyset af den måde, jeg opfatter Villain1.
Jeg må tilstå, at jeg er temmelig meget på bar bund i denne hånd. Jeg ved ikke, om jeg sætter en eneste fod korrekt, og derfor er kommentarer til alle streets velkomne.
TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-50104481-593
played at "l_2CooL_l's HE" for USD RM from 2007-09-18 19:36 until 2007-09-18 19:38
Seat 1: Villain2 ($98.50 in chips)
Seat 2: BEanOsmokeit ($128.50 in chips)
Seat 3: AdmiralKold ($104.60 in chips)
Seat 4: telis81 ($80.80 in chips)
Seat 7: rampake ($124.25 in chips)
Seat 9: Villain1 ($136.15 in chips)
ANTES/BLINDS
BEanOsmokeit posts blind ($0.50), AdmiralKold posts blind ($1).
AdmiralKold is dealt K♦,Q♠
PRE-FLOP
telis81 calls $1, rampake folds, Villain1 bets $3.50, Villain2 calls $3.50, BEanOsmokeit calls $3, AdmiralKold calls $2.50, telis81 calls $2.50.
Jeg kalder her, af to grunde. Den første er pot odds. Den anden er, at jeg regner med at KQoff er foran en stor del af den range, Villain1 åbner med.
FLOP board cards: K♠,J♥,7♦
BEanOsmokeit checks, AdmiralKold checks, telis81 checks, Villain1 bets $3, Villain2 calls $3, BEanOsmokeit folds, AdmiralKold calls $3, telis81 folds.
I en multiway pot, ude af position vil jeg gerne lige tage bestik af, hvor meget action, der er, inden jeg commiter mig yderligere med topparret. Jeg ved ikke, om det er bedre at stikke ud her. Jeg ved heller ikke, om jeg burde have check-raiset det svage udstik fra Villain1.
TURN board cards: K♠,J♥,7♦,Q♦
AdmiralKold checks, Villain1 checks, Villain2 bets $20, AdmiralKold bets $40
Jeg forestiller mig, at villain2 tit tit udnytter sin position til at forsøge at tage potten her. Jeg er ikke sikker på, at jeg kan forklare, hvad jeg forsøger at opnå med mit klik-raise, men jeg antager da, at der findes nogle hænder, som betaler mig af...?
Hvad bør planen i øvrigt hvis villain caller eller raiser? Er vi pot-commited?
NL100. KQ OOP i multiway.
19-09-2007 04:22
#1|
0
19-09-2007 17:18
#2|
0
Preflop - fint
Flop - Raise for info!
Som spillet - bet turn!!!
Stop det dér klik-raise tam tam, raise ordentligt, ville normalt sige omkring $60, men så er du sgu committed, så tror bare jeg lukker øjnene og rykker ind med lortet.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!