NL100@Ongame
Readless, da jeg kun har spillet ved bordet et par orbits.
Jeg har ikke været ude i noget skidt.
Seat 3: Karabec ($76.90 in chips)
Seat 7: lososio ($175.75 in chips)
Seat 8: kyntteri.com ($141.70 in chips)
Seat 9: Razga4 [ Q♦,K♥ ] ($105.50 in chips)
ANTES/BLINDS
lososio posts blind ($1).
PRE-FLOP
kyntteri.com folds, Razga4 bets $4, Karabec folds, lososio calls $3.
FLOP [board cards 7♦,2♥,10♣ ] - Pot: $8,5
lososio checks, Razga4 bets $6, lososio calls $6.
TURN [board cards 7♦,2♥,10♣,8♠ ]
lososio checks, Razga4 checks.
RIVER [board cards 7♦,2♥,10♣,8♠,5♥ ]
lososio checks, Razga4 checks.
2nd/3rd barrel?
Hvem better turn, hvem venter til river og hvem spiller den som mig?
Har svært ved at bedømme om unknown villains smider en middelhånd til et turn/river-bet
Any thoughts?
\Razga
NL100: KQo, 2nd/3rd barrel?
Synes det er fint bare at checke den ned her... Du får ikke villain til at smide særlig meget. Du har godtnok to overkort, så du kan nok godt bette turn en gang i mellem, hvis du mener villain kan presses af noget ala 66/55 og måske en underlig 7'er, men det synes jeg er marginalt at best...
Men som std checker jeg den også død her, da der ikke er mange hænder vi kan presse af.
Spiller den som dig. Ser ingen grund til at 2nd barrele uden info.
Og 3rd barreler aldrig hvis jeg 2nd barreler her. Og better ALDRIG river som spillet.
Hvis han har en 10'er slipper han den nok ikke.
Jeg kunne dog godt finde på at 2nd barrele og så give op.
Der er ingen grund til at tro at en ukendt lægger en hånd en her. Ifølge Harrington er dit contbet nok lige i overkanten hvor han vil mene at du bygger potten med en meget marginal hånd. Ellers ok.
@Odin
OP better imo absolut minimum på floppet.
halv pot c-bets holder altså ikke i online cash.
Aldrig 2 og 3 barrel imod ukendt. Jeg kigger altid på fold to turn bet og fold to riverbet, hvis jeg så meget som tænker på at 2 barrel/3 barrel + self. hvilke kort der falder :)
knastørt bord mod unknown...... ej det er fint spillet, ikke noget godt spot at 2. barrel da han på sådan et bord sagtens kan have slowplayet et set eller lign. Og når du ikke skyder 2. barrel, vil han caller med rigtig meget på river.
fint spillet. som leeq.
hvad laver du i øvrigt på NL100 hvis det er okay at spørge??
Det er ret obvious at Villain oftest caller et turnbet, hvis han caller et flopbet her... Det ligner et kort der kunne hjælpe ham, eller et kort der ikke nødvendigvis skræmmer ham.. Så godt du sparede penge.... Er som regel ikke tilbøgelig til at bette riveren, selvom at en villain med styrke SKULLE ha bettet...Historien skal jo hænge sammen. 5'eren er ikke noget scarecard, og boardet indeholder ikke et kort over 10... Derfor får du ingen respekt for et riverbet, og både 7'ere, 8'ere, og 10'ere vil calle her...
som pharmazist
Preflop er villains range: små/mellem par, SCs og i mindre draw Axs eller unsuited broadway
Jeg c-better floppet med planen om at 2nd barrelle mange turns da villain ofter c/c'er det pågældende flop med 66,88,99,7x,Tx,98,86 etc og jeg håber at skyde ham af på turn.
Uheldigvis er turn et ret skidt 2nd barrel card fordi mange af hans 7x og Tx hænder er nu blevet til par + gutter eller par + OESD og desuden kalder Tx normalt igen.
River er også et skidt bluff card da villain kalder med stort set hele hans range. Du kan måske få AJ eller 22 til at folde.
wp imho