Villain har spillet 52/9 efter 23 hænder.
Jeg synes ikke rigtig at der er value i at bette eller shove river, og jeg kan heller ikke rigtig se ham bette eller shove noget som jeg slår. Så er c/f på river fint?
Hero (BB): $106.93
UTG: $100.00
MP: $156.93
CO: $84.53
BTN: $45.26
SB: $141.02
Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with A♦ T♥
2 folds, CO calls $1, 2 folds, Hero raises to $5, CO calls $4
Flop: ($10.50) 2♥ 2♦ 7♥ (2 players)
Hero bets $7.48, CO calls $7.48
Turn: ($25.46) A♠ (2 players)
Hero bets $18.14, CO calls $18.14
River: ($61.74) 5♥ (2 players)
Hero?
NL100 linietjek mod løs donk
Villian har like 54$ tilbage på river ikke!?
Så synes jeg C/F er rigtigt fint!
Gir ingen mening at B/F eller shove for den sags skyld i dette spot! Så check og håb på et showdown:)
Så spar dine $$ til et bedre spot imod villian!
SiFFer
Ved ikke helt om jeg synes der skal check-foldes her mod en donk. Det kommer i høj grad an på hvad villain foretager sig på river. Hvis villain virkelig er så ringe at han betaler 18 med flushtrækket, så har han sgu taget så meget -EV allerede at man kan stakke ham af, og hans beslutning stadig har været forkert.
Han har limpcallet pre, så han har efter al sandsynlighed en suited connector, som er hjerter, eller et eller andet mellemlavt par, som han ikke vil slippe. Jeg kunne sagtens finde malkebet/fold frem mod lige præcis den her type spiller, da han aldrig reraise-shover med mindre end farven, og ofte betaler med noget marginalt.
MVH Skod
Enig med skod her.
Tror jeg bet-folder, da jeg sagtens kan se villain betale et malkebet med noget 7x/mellempar.
Check-fold virker, på mig, for passivt mod en donk.
Synes bare stacksize er et problem her!
Hvis vi vælger B/F på river? Hvad vil i så byde?
Villian har 54$ tilbage i en pot på 61$
Altså. Der er jo ingen der siger du skal bette ½ pot her.
Jeg better vel et eller andet plat som 12$ vil jeg tro. Måske 10.
Det er ikke noget man skal gøre mod meget tænkende villains dog, men som sagt, så tror jeg ikke på denne type nogensinde shover, når vi har bettet med mindre end farven.
MVH Skod