Spillede følgende hånd i går i et live cash game.
Har aldrig spillet med Villain1 før og vi har ikke spillet så lang tid, så jeg har ikke rigtig nogle reads. Han har limpet PF hver gang han har deltaget i en hånd so far, hvilket er grunden til at jeg flatter PF.
Generelt virker han passiv.
Villain2 har jeg spillet meget med før, og vi plejer at tyre den noget mod hinanden. Bl.a. har vi spillet følgende hånd som en af de første i den her session:
Limp, limp, jeg raiser knappen til 7, Villain2 i SB betaler, og BB betaler, limpers folder begge.
Flop TTKr, Villain2 checker, BB checker, jeg skyder 16 ud i 23, Villain2 rester for 71 i alt, BB folder, jeg betaler med A8 og holder mod hans Q9.
Villain1 så hånden og var vist lidt shaken over hvor light vi kommer til midten.
Villain2 ser i øvrigt altid mine overbets som trash og har før kaldt dem med A high osv.
Til hånden:
Blinds er 1/1 og Villain1 sidder med 100, Villain2 med 150 og Hero dækker.
Villain1 raiser til 5 UTG, fold, fold, Hero betaler med 9♣9♠ i SB, Villain2 betaler i BB.
Flop: 6♣6♥Q♣ Pot: 15
Check, check, Villain1 better 15, jeg betaler i mangel på bedre løsninger, Villain2 betaler.
Turn: Q♦ Pot: 60
Check, check, check.
River: 9♦ Pot: 60
Hvad foretrækker i her? Villain1 sidder med 80 tilbage, Villain2 med 130.
Bet/fold, bet/call, check/call?
NL100 Live: Weird river med hus
Jeg forstår ikke dit postflop spil. Der er ingen kort udover en 9'er du vil se komme, og villains kan bluffe dig ud med en lang række hænder ligegyldigt hvad turn er, så hellere give på nakken og se hvor du står end at havne i en snæver situation på turn, eller som her på river.
Ja det er alletiders at raise 99 her for at folde alle hænder ud vi slår, få calls/raises af bedre hænder eller blive raised ud af flushdraws.
Hvorfor ligger du en hånd op til analyse og vil have svar på den hvis du skal spille så pisse smart over for de inputs der kommer?
Det beklager jeg inderligt. Det var blot min måde at sige, at jeg synes det er helt igennem horribelt at raise flop.
Hvorfor 3-better du ikke preflop? Altså 99 i et løst live cashgame skal der da bare fyres op under, som spillet check/caller btw. river, da jeg ikke synes vi kan betale et raise hvis vi better og det samtidig er meget få kombinationer der betaler af på river som vi slår.
@Madsreality:
Normalt er 99 også et auto stackoff i et live game som det her.
Grunden til jeg ikke 3-better PF er som skrevet, at det er første gang Villain1 raiser PF i den tid vi har spillet, og jeg regner ikke med at komme godt ind.
Check/call river.
Jeg tror at en 6'er VB'er river efter turn blev checket rundt.
Ang. lead: det bliver svært at få value fra andre hænder 3vejs og stacks er ikke gode til at udnytte dit overbet-read.
Jørn
Hvis 99 ikke er autostackoff pf mod denne villain, hvilke hænder er det så han c-better floppet 3vejs, som 99 har god equity mod på det her board? Det kan ikke være mange.
@JoeLOL:
What? Det her er da netop at godt board at c-bette selvom han misser.
Som skrevet til OP over MSN, så b/f jeg 35ish på river. Forventer at villain 2 betaler med et es i det her spot, så syg value vi går glip af ved ikke at bette.
Og kan ikke se nogen af dem komme over toppen uden nuts her.