Villain2 spiller 23/16/1,5 med en river AF på 1,2 over en stor sample. Hans W$SD er 51%. Han virker som en ok spiller.
Synes hans linje er meget mærkelig og ligner egentlig kun 56 eller 77. Hvad sætter i ham på? Og hvad gør vi på river?
Seat 2 is the button
Seat 7: touny70 ( $14.50 USD )
Seat 8: Hero ( $105.35 USD )
Seat 9: Thob10 ( $112.70 USD )
Seat 10: Villain ( $123.20 USD )
Seat 2: Villain2 ( $297.95 USD )
touny70 posts small blind [$0.50 USD].
Hero posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 9♦ 9♠ ]
Thob10 folds
Villain raises [$3.00 USD]
Villain2 calls [$3.00 USD]
touny70 folds
Hero calls [$2.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 3♦, 4♥, 8♠ ] Pot: 9,5$
Hero checks
Villain checks
Villain2 checks
** Dealing Turn ** [ 4♦ ] Pot: 9,5$
Hero bets [$6.00 USD]
Villain folds
Villain2 calls [$6.00 USD]
** Dealing River ** [ 7♠ ] Pot: 21,5$
Hero bets [$12.00 USD]
Villain2 raises [$30.00 USD]
Hero?
NL100: Mærkeligt river raise
Altså enig i at hans linie ikke gir en skid mening og jeg nok ender med at call.. Men jeg vil så os tilføje, at ud fra mandens AF, og min erfaring, så kan jeg altså ikke se manden pludselig laver et bluff her..
Jeg er verdens største spørgsmålstegn. Jeg kalder, om ikke andet så fordi linien er så super weird at vi bliver nødt til at have den note på ham. Men som Per har jeg svært ved at se manden dukke op med et bluff her, medmindre han altså har dig over en stor sample som lidt af en bandit..
Er der nogen der vil fortælle mig, hvorfor hans linie er så mærkelig?
56 og 77 passer da fint ind i linjen som OP skriver. At hans linie ikke passer ind i et breddere range gør jo bare beslutningen så meget nemmere (medmindre man sætter ham på en meget høj bluff frekvens, da du selvfølgelig ikke slår et eneste value raise).
Standard fold i min bog.
Imo afhænger det af om en dude med en river AF på 1,2 raiser 78s på river for value her. Fatter et sted mellem krans og hat af at analysere stats, men i mit hoved ligner det et marginalt fold givet de solide potodds vi får. Villain vælger velsagtens aldrig den raising size som et bluff - og hvilke bluffs har han overhovedet i sin range givet action?
Ja det ser mærkeligt ud, men han har den jo hver gang :D
Folder helst hver gang.
@DTM
Jeg tror det jeg tænker er at hans range er så smal, og så har manden været passive so fare og nu han pludselig go på river..
Som jeg selv nævner, så kan jeg ikke rigtig se villain lave et bluff her og Madsreality siger flot det jeg selv har erfaret..
Vi skal have 21% for at breakeven hvis vi caller.
I en range bestående af 77, 87 og 65, så tror jeg ikke helt vi kan tillade os at folde selvom "han har den hver gang".
Jeg mener også det er et call, han skal bluffe så ufattelig lidt her.
Han kan da sagtens have mange missed ♦ træk, hvilket jeg mener er pænt likely eller noget A5s shit. Hvis i mener han kan checke 56s bag på flop, så kan han vel også have 52s her få gange os.
1. Han repper ultra tyndt.
2. Han better for det meste sets, 56, 77 og 87 på flop.
3. Hero better halvpot på river, hvilket godt kan induce bluffs
4. Vi får sygt gode odds.
= call imo.
Ligner at det er for close og for gode odds til at vi kan folde, men jeg tror det er et fold vi er skarpe nok til at lave når vi spiller A+ gamet i vores session.
Jeg folder hver evig eneste gang mod en fætter med så lav river aggression når han "min" raiser medmindre jeg før har set ham lave sådan et nummer som bluff.