NL100: middle pair bliver c/r på tørt flop, men klonker

#1| 0

Villian er reg og spiller 24/19/2,1 over flere tusind hænder. Han folder dog kun 52% til cbets, så jeg suspekter ham lidt for at lave et move på dette flop.

Hero har selv spillet 23/23 og vælger i det pågældende spot at åbne lidt løst, da SB er mega tight og villian ikke 3better så meget (4%).

På floppet mener jeg som sagt, at villian ikke repper så meget, så vælger at se turn action an. Nu klonker vi dog og han better igen. Hvad sætter vi villian på her? Og hvad gør vi?

Players in round: 4
Seat 10: sayiko91 ($29.30)
Seat 4: VegasMidAAs ($98)
Seat 7: witzar7 ($150.65)
Seat 8: Hero ($126.80)
sayiko91 posts small blind ($0.50)
VegasMidAAs posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [Q, 7]
witzar7 folds
Hero raises $3 to $3
sayiko91 folds
VegasMidAAs calls $2
--- Dealing flop [J, 7, 4] (6.5$)
VegasMidAAs checks
Hero bets $3.50
VegasMidAAs raises $13.50 to $13.50
Hero calls $10
--- Dealing turn [Q] (34.5$)
VegasMidAAs bets $25
Hero?

27-03-2010 19:56 #2| 0

Hvordan har du flere tusind hænder på ham her?

Anyways, umiddelbart så er han en semi dårlig reg. Jeg har ham til at spille ret straight forward. Har spillet en del med ham og jeg har ikke nogle noter der siger han laver sjov.

Men vi må gå udfra, at han også kan lave sjov, at han så vælger et lorte flop at gøre det på, det er så en anden sag.

Anyways, jeg tror du har en range der hedder AJ og KJ, sets og luft, engang imellem har han slowplayet QQ. Og jeg tror det er like NEVER er AA eller KK. Når jeg siger sets, så kan du også inkludere JJ, eftersom det er herre moderne i tiden at flatte JJ og TT @ 100NL på ongame.

Efter som der er mange flere comboer af AJ, KJ og luft end der er sets, så tror jeg faktisk jeg flatter og lader ham skyde river, og smider så stakken indover, fordi han ikke burde kunne folde..

Hvis han checker river, så kunne jeg faktisk godt lide et shove, fordi jeg tror du får et kald fra samme range ligemeget hvad du better.

28-03-2010 13:02 #3| 0

Jeg caller bare her, og overvejer stærkt at finde et fold på blanke rivers - hvis han skubber.

28-03-2010 15:45 #4| 0

Call turn for at holde alle hans svage holdings/bluffs inde. Planen er obv at snappe godt og vel alle rivers, måske med undtagelse af A,K og J'er.

Checker han har du et fint VB på river.

Grunden til denne plan er obv at han repper sygt tyndt.

28-03-2010 15:47 #5| 0

Kalder også, og blanker river snapper jeg formentlig. Checker han valuebetter vi self.

28-03-2010 16:55 #6| 0

Dataminded :)?

Jeg sidder ikke lige hjemme, så jeg har hverken stats eller noter på villain.

Hvis du skubber indover turn, får du aldrig call af værre hænder, så alt andet end call turn giver nada mening - specielt fordi du allerede har mistænkt ham for at CR-bluffe floppet og så skal han da have lov til at fortsætte sit bluff, hvis det er det, han er ude i.

BTW: Hvis du har flere tusinde hænder på ham, har du så ikke en stat på, hvor ofte han CR flop?

29-03-2010 00:40 #7| 0

Hvis folk mener, at han har bluffs i hans range, forstår jeg ikke at man vil folde river, hvis A eller K rammer, da disse er gode bluff-kort for villain. Det samme gælder imo J. Hvis en straight forward reg, CR floppet her med en J, checker han da den turn 9/10 gange.

Vi vælger at tage et kort af med mellempar her, og klonker. Med en hånd der er så maskeret folder jeg godt nok ikke. Jeg timebanker turn og snapper any river.

Jeg orker i øvrigt slet ikke folde når han ikke sidder med fuldt BI.

29-03-2010 00:47 #8| 0
Pokernets ME vinder !

Call turn efter betænkningstid og snap-fist-pump-call river.. Eneste vi reelt er bange for er 1 combo af 77 og 3 combos af 44, hvilket er laaaaaangt mindre end hans bluff range.. Derudover kan han jo også sagtens valuebette hænder som J7s og 74s, så da han er 24/19 kan han sagtens defende de her funky hænder til BTN raises engang imellem..

29-03-2010 18:47 #9| 0

textbook check back på flop, turn er umuligt at udtale sig om, just dont fold.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar