NL100 midpar god nok?

#1| 0

Villian har spillet 44/44/50 over 9 hænder, har været meget aggresiv.

Seat 1: HateMeeAgain ($98.50)
Seat 5: Vasilyauskas ($111.46)
Seat 6: Hero ($100)
Seat 8: LordLobo1 ($150.86)
Seat 10: Villian ($97.46)
HateMeeAgain posts small blind ($0.50)
Vasilyauskas posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [6, 7]
Hero raises $4 to $4
LordLobo1 folds
Villian calls $4
HateMeeAgain folds
Vasilyauskas folds
--- Dealing flop [T, 4, 6] pot~9,5
Hero bets $6
villian raises $14 to $14
hero calls $8
--- Dealing turn [8] pot~37,5
Hero checks
villian bets 19

Mine tanker er at hvorfor raise flop med en stærk hånd når der ingen draws er? Turn har jeg pludselig openended, nogle der synes jamme er et godt spil? Hvor tit bluffer han her og hvor tit er han god?

Hvad synes PN

Tak for hjælpen,

Stevens

22-04-2011 18:56 #2| 0
OP

Bump for lidt respons!

22-04-2011 19:11 #3| 0

Du mangler at fjerne dit Nick preflop.

Men over mit niveau :)

22-04-2011 19:21 #4| 0

For det første kan du ikke bruge "over 9 hænder" til noget som sådan.

Men umiddelbart, er der jo like AAAAllt for mange hænder der slår dig i det spot.

Du sidder først til at agere, og hvad forventer du at der sker på river?, vil du lave et check-call der i håb om at din hånd er god nok og at du slår hans "bluff" ??

Du skal enten folde eller reraise floppet, så får du din endelige information.
For umiddelbart kan villain jo have hvad som helst der slår dig.
Eneste hånd du nok slår som hånden er spillet, er AK.

//Kousted

22-04-2011 19:28 #5| 0

1. Han kan vel godt raise flop med en stærk hånd, han skal vel have value på et tidspunkt.
2. imo synes jeg ikke det er godt at jamme effektivt 73,5 blinds i det spot, men set i backspejlet af den pågældende hånd, går jeg udfra at det havde været godt i netop dit spot. - husk at der ikke kun er en korrekt måde at spille på :)
3. På turn er den range af hænder han kan bette stor, men jeg tror at sandsynligheden for at han har en hånd, eller semi-bluffer er større end at han kører et decideret bluff :)

Jeg ville nok allerede overveje min hånd på floppet, efter hans reraise af cbettet, mod en "ukendt" spiller.

23-04-2011 15:45 #6| 0

Tager et til kort af på turn, kan ikke se hvorfor du vil have stacken til midten så dybe med en openender på turn. På river check folder jeg ved blank, og byder 32ish hvis vi klonker, i håb om han kalder med en Tx.

23-04-2011 18:20 #7| 0

Nemt fold. Kan ikke lide at du for det første raiser utg med skrald, dernæst kalder du hans reraise oop, velvidende at han spytter ud på any turn, når du checker til ham.

23-04-2011 19:13 #8| 0
OP

Tak for respons.

Er enig i meget af det i siger og kan godt se hånden nok er for marginal og bare skal foldes på floppet.

Jeg synes dog stadig den er close. Ved godt 9 hænder ikke er meget, men det påvirker mig stadig at han har været meget aktiv og aggresiv i løbet af de hænder.

På turn har vi 18% for at ramme vores openeded og 30 % hvis vi regner 6 og 7 erne med som outs. Vi får pot odds på 0,39. Så det hele ligger vel i hvad vi tror om vores modstander, og her er informationen nok for mangelfuld.

Anywayz jeg tog et kort mere af og folded river. Var blevet kørt rundt i den session og følte jeg måtte spille igen, men endte med at gøre det halv hjertet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar