hey
en af mine klart svageste sider er at regne de bedste linjer ud, når jeg rent faktisk klonker floppet for hårdt...specielt når preflop 4 better (3 better i normale tilfælde også - ikke leader ud selvom jeg er ret sikker på han sidder med overpair)
anways hånden går sådan her
Table info:
Seat 1: DickTracy61 ($102.93) Dealer <-- semi dårlig reg v1
Seat 2: Gforce786 ($100.63) Posts small blind $0.50
Seat 3: volumme ($259.63) Posts big blind $1 <-- ingen anelse v2
Seat 4: leosaneng ($103.10)
Seat 5: Higgins1980 ($158.10)
Seat 6: HERO ($226.92)
Dealt to HERO [5♥ 5♣]
Preflop: (Pot: $1.50)
RAISE Higgins1980, to $4
CALL HERO, $4
CALL DickTracy61, $4
RAISE volumme, to $14.50
FOLD leosaneng
CALL Higgins1980, $11
CALL HERO, $11
CALL DickTracy61, $11
Flop: (Pot: $61)
[2♣ 2♦ 5♠]
CHECK volumme
CHECK Higgins1980
CHECK HERO
BET DickTracy61, $26
CALL volumme, $26
FOLD Higgins1980
HERO?
ps: hvilken linje vælger i her, se bort fra mit check - jeg holder lige igen med info, jeg har selvfølgelig ikke nogen planer om at raise flop med denne linje...
men jeg tror muligvis der er bedre måder at spille hånden på...
nl100, multiway KLONK deep
jeg ville lead ud der. Det er den linje som definerer min hånd mindst imo
men med din linje kalder jeg nu bare og håber villian skyder videre (comitter sig)
Det ser fint ud pre når i er så dybe.På floppet slowplayer du,det er også rigtigt fint.Min linje ville være at raise her til 60 dollar og kalde et skub...
Mvh Simon.
-ST-
kan ikke c/r dette flop :>?
altså kan jeg i teorien godt, men det er nok den linje jeg hader anden mest...den eneste som slår den er FOLD
:)
Signic, ville jeg også havde gjort hvis volumme havde cbettet floppet, men med den linje han tager valgte jeg min....
jeg ville som signic også lead her af samme grund.
@ -ST-
du kan ik check raise det her flop efter dit dobbelt limp pre flop og få action menmindre villians er helt væk.
@sayallin
Du skal tænke på at hvis de sidder med en rigtig god hånd JJ QQ KK AA
så kan de ikke folde.
@-ST-
øh tror da de fleste på nl100 folder JJ-QQ uden at tøve hvis du CR dem på det flop og hvis de kan tænke lidt folder de også AA-KK
Slowplay for alt hvad den kan trække!
Preflop er et fold, fair nok vi inducer nogle calls og får en større pot, men vi kan konkludere deres cold calls taget i betragtning de nok ikke er verdens største chefer, ergo finder folk ligepludselig på at random skubbe AJo efter sådan en action her, og så ser det skidt ud.
CALL HERO, $26
Turn: (Pot: $139)
[2♣ 2♦ 5♠] [7♥]
BET volumme, $68.50
HERO?