NL100: NFD+OCs OOP HU 150 bbs deep

#1| 0

Jeg vil den næste tid komme til at smide en række mere eller mindre trivielle hænder afsted, så jeg har styr på de spots, når de opstår igen.

Villain spiller 28/20/1.3 over 133 hænder og virker selvsagt ikke prangende. Jeg har selv spillet noget i omegnen af 22/18/2 her og har ikke gjort det store væsen af mig tbh. Villains ATS ligger for resten på 31, så folk må meget gerne kommentere på, hvordan de procentvis opdeler vores options PF i øvrigt.

Personligt mikser jeg det op imellem at calle og 3bette. Fold er selvfølgelig ikke videre tiltalende mod sådan en fætter med det givne positioner in mente.

Nå, men mit hovedspørgsmål: Hvilken linje foretrækker folk på floppet? Når jeg og villain er 100 bbs dybe, bet/3better jeg 'bare' oftest, men stacks forekommer en anelse skæve og akavede i nedenstående hånd, til at denne linje virker optimal. Hvad siger folket til at check/calle?

$100.00 USD NL Texas Hold'em
Seat 1 is the button
Seat 2: Hero ( $147.60 USD )
Seat 9: FierceFish ( $250.00 USD )
Seat 10: JustKingHigh ( $101.25 USD )
Seat 1: rX&tto ( $302.40 USD )
Hero posts small blind [$0.50 USD].
FierceFish posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ J A ]
JustKingHigh folds
rX&tto raises [$3.00 USD]
Hero calls [$2.50 USD]
FierceFish folds
** Dealing Flop ** [ 6, 7, 7 ]
Hero checks
rX&tto checks
** Dealing Turn ** [ K ]
Hero checks
rX&tto bets [$5.00 USD]
Hero raises [$18.00 USD]

19-07-2010 01:26 #2| 0

Hvad er ATS?

Anyway, call er fint pre, 3bet er kun godt hvis han caller 3bets for ofte. Dog, når i er lidt dybere, kan man godt forvente at AJs dominerer hans calling range.

Jeg synes din linje er ok, men jeg foretrækker at cc turn, så du repper bredere og så cr river.

Det varierer meget hvor ofte jeg donker her, hvis han checker meget bag på flop, er det her et godt sted at gøre det, og så better jeg 3 streets, stort set uanset hvad der sker.

19-07-2010 03:39 #3| 0

Pow har nogle gode PF pointer.

Mht floppet, så eksisterer der en del problemstillinger ved at donke, som du bør gennemtænke. Hvor light caller han? Hvad tror han du har? Hvornår ligger hans bluffs? Etc etc.

Derudover er linjen naturligvis den eneste sane, og cc turn + cr river er hysterisk skidt (sry pow).

/AB

19-07-2010 21:58 #4| 0

Lol, det er ikke ofte jeg overgiver mig og giver andre ret om noget så basalt, men må faktisk indrømme AB har ret her... Og jeg har endda gået og tænkt hele dagen over hvordan jeg ku argumentere mere for cc+cr, men hver gang nåede jeg selv til cr+b

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar