Jeg har ikke sidder forfærdetlig længe ved bordet, men har alligevel på fornemmelsen at min modstander er en solid TAG spiller.
Hand #335111557 at table: Table TH 986
Started: Sun Jun 18 21:03:45 2006
HERO is at seat 1 with 85.90
kotek436 is at seat 2 with 70.25
Villain is at seat 3 with 102.80
PrettyBoy4 is at seat 4 with 94.38
KILLER_J is at seat 5 with 42.00
KILLER_J posts the large blind 1.00
PrettyBoy4 posts the small blind 0.50
PrettyBoy4: --, --
KILLER_J: --, --
HERO: 8♠, A♠
kotek436: --, --
Villain: --, --
Pre-flop:
HERO: Raise 4.00
kotek436: Fold
Villain: Call 4.00
PrettyBoy4: Fold
KILLER_J: Fold
Flop (Board: Q♦, 9♠, 5♠):
HERO: Bet 6.00
Villain: Call 6.00
Turn (Board: Q♦, 9♠, 5♠, Q♠):
HERO: Bet 11.00
Villain: Call 11.00
River (Board: Q♦, 9♠, 5♠, Q♠, 3♠):
HERO: Check
Villain: Bet 15.00
HERO: ??
Kommentar på alle streets er meget velkomne.
Jeg er virkelig i tvivl om hvad vi gør på riveren... Umiddelbart synes jeg næsten, at fold eller call er de mest sandsynlige...
NL100: Nut flush OOP!?
Nej, hvor er det sutsko at tænke på et FOLD!
Han skal da hejses!
Checke er ok, for det får ham til at byde i håb om, du ingen spar har.
Menn fold, no way to $15!
Fold kan aldrig komme på tale, ikke til det her bet, jeg caller bare her, da jeg ikke kan se mange hænder der betaler dig af, udover spar K, eller selvfølgelig huset.
Mvh Mickey
@Yskhyr
Forstår ikke lige hvad du mener med din post :S
@Tinamus
Jeg er ikke vild med et c/r mod en TAG spiller, der better ud på river med 4 spar på bordet
@Mickey
Er c/c fint på riveren, eller skal der bettes ud?
Check call synes jeg er helt fint, hvis du better committer du næsten dig selv. Lad Villain prøve at repræsentere flushen, helt fint.
Mickey
Det er et call...
Du kan ikke hæve og regne med at få betaling af en dårligere hånd. Et fold er som hånden er spillet heller ikke muligt.
/Mikael
@ Ihadrepsak
jeg tror ikke det er sansynligt at villain har hus da du siger han er TAG. så ved han da at han skal ud og forsvare sit set eller to par på floppet, og vi ville derfor se et raise.
Et check på river er IMO godt nok da du ikke spiller som om du er på draw. Det kan så få villain til at repræsentere flushen, og du kan raise og håbe på lidt ekstra i potten. Raise til 40-50, da højere beløb alligevel ikke bliver kaldt med en hånd vi slår.
Bet mere på turn.
Om det er et raise eller et call på river kommer lidt an på spilleren/bordet/dynamik/dit image/timer tells etc. umiddelbart er det bare et call.
Hvorfor sulans er det du ikke better noget mere på flop og turn? Han skal da have lov til at betale dig af. Da jeg spillede på NL100 sad der altid de største øgler, som ikke så på bordet men i stedet på deres hand-description, og havde de trips eller bedre, så smed de altså altid skillingerne i, ligemeget om bordet havde 4 spar på sig. Umiddelbart ville jeg bette mere hele vejen, og så ville jeg nok heller ikke checke river, men i stedet stikke et lille føle-bet ud. men i den situation som du er i der, ville jeg bare calle på river, selv ville jeg måske have stukket de 15 ud, for at han ikke kan sætte dig i den beslutning, hvis du gør det, betaler han dig af med K♠ og trips i damer, og hvis han skubber skal du nok overveje et fold, på den her måde får du nemt max information, uden at satse stacken. Men bet noget mere hele vejen, især når du semi-bluffer på flopet, så bliver flushen sværere for ham at sætte dig på på turn, og derfor kan den godt klare mere gas
- Kasper
Ud fra det callstation han er på, vil jeg umiddelbart sætte ham på kq, med k♠, han kan sagtens tro han har dig slået med k♠ da du checker river.
Er du uheldig, viser han 99/55, men mit umiddelbare gær ville være k♠q, call...!