Hey!
Villain er std TAG 21/19/2.1 og åbner 11% fra SB.
Jeg er TAGish og har ikke lavet noget vildt i denne session.
Hvad er jeres std linje på flop og turn og hvilke riverkort vil I vælge at bluffraise?
Er temmelig sikker på han er typen der kan finde på at v-bette river tyndt når jeg ch bag på turn, men er overhovedet ikke stolt af mit bluffraise da riverkortet er det mest uduelige i hele decket.
SB ($120)
Hero ($98)
CO ($144)
BTN ($99.50)
Dealt to Hero T♦ 9♦
fold, fold, SB raises to $3, Hero calls $2
FLOP ($6) A♦ 7♥ 8♣
SB bets $4, Hero raises to $12, SB calls $8
TURN ($30) A♦ 7♥ 8♣ T♣
SB checks, Hero checks
RIVER ($30) A♦ 7♥ 8♣ T♣ 2♦
SB bets $22, Hero raises to $83 (AI)
NL100 OESD BvsB
Tror bare jeg flatter floppet som std. her. Hvis jeg raiser floppet, bør du bette turn igen, da du ikke repper ret meget ved at raise flop og checke turn, særligt ikke, da boardet er blevet klamt. Hvis villain kan handreade snapper han river med any A. Dit riverplay ligner noget, jeg selv kunne have lavet i frustration:-)
Rigtigt fint spillet på preflop og på flop og turn.
Villains "brede" range fra SB kan indeholde meget mere end esser og jeg synes det er fint at spille dit draw på denne måde mod denne range.
Jeg synes det er ok at checke turn bag, for du kan ikke reppe et rigtigt stærkt es qua dit call preflop.
Der er en pæn sandsynlighed for at villain har ramt esset , der er ikke så mange hænder som vil calle dit raise på et A-højt board. Mange mellempar og air fordufter til dit raise. Skulle villain også være på et draw eller blive hængende med mellempar, så er giver turn kortet ingen værdi ved at bette igen med risikoen for at du kommer til at skyde dig selv af en god hånd, som ikke har odds til at kalde et CRAI, med SD value og et godt draw såfremt villain raiser.
River er en hjerneblødning og du ved det godt.
Jeg vil ikke overveje at bluffe river når jeg har valgt at checke turn.
Så længe du ved at villain ved du er tricky og i har historie kan du få ham til at folde her, ellers tror jeg bare du ender med han ser dig som fisk og caller :)
@ SS
Jeg kan godt lide at raise floppet som sakii er inde på. Jeg tror ikke du får en bedre hånd til at folde ved at bette turn så du bygger bare puljen inden du har ramt dit draw, har SD value og et free card til din str8.
Snapper du River på en J/6/T/9 til et AI?
@ sakii
Ja egentligt mener jeg vi kan sætte ham på 3-4 hænder på river, AK-AT hvoraf han måske vil bruge AJ som bluffcatcher og ikke bette denne.
Jeg synes også linjen er fin til river, men tænkte man måske kunne bluffe ham af etpar hænderne AK-AQ hvis riverkortet var lidt mere scary, men de scary kort giver jo os stærke hænder, J/6, raiser vi for value, en 9er bliver vi nok nødt til at calle og en Ter kan jeg ikke finde ud af om den skal calles eller raises. Nok call.
@ joonas
Grunden til jeg tænkte mit bluffraise river play måske kunne bruges var at han endte med at tanke med AT indtil han callede. Så jeg ramte toppen af hans range og alligevel tankede han.
PS: Han er nok ikke den hurtigste knallert på havnen.