Villain er klart en af de bedre på Bossen NL100. Han spiller en god omgang TAG poker. Vi har egentlig ikke nogen specifikke hænder mod hinanden, der er værd at nævne, men ud fra det jeg har set, virker han bestemt fornuftig.
Han lader til at have nogenlunde samme opening range som mig selv, hvilket vil sige han åbner rimelig light på btn og til dels i CO. 3-bets er ikke noget vi har gjort meget.
Jeg selv har også et TAG image. Da villain er reg, regner jeg bestemt med at spille mod ham igen, hvilket jeg tog med i overvejelserne på flop ang. valg af linie. Mod regs checker jeg af og til flop med AA/AK/air.
------------------------------------------------------
5-handed, Boss Media.
Eff. stacks: $100.
Foldet til villain på btn der raiser std. til $4, jeg gør det til $14 me 87d i SB, BB folder, villain caller.
Flop: A56r {$28}
Check, check
Turn: 2x {28}
Jeg better $21, villain caller hurtigt
River: 3x {$70}
Jeg better $42
NL100 - OESD i rr --> riverbluff
skidt over hele linjen imo.
Re-raise preflop kan jeg gå med til for at få lidt variation, men helst gerne i position!
bet floppet, for at få information om hvor du står.
bet turn er ok.
check/fold river, da hans calling range vil være rimelig bred på river. især til sådan et lille bet. Jeg tror ikke han kan sætte dig på 44/56 med dit raise i sb, og ellers skal du have AK. dvs du har en måske 2 likely holdings som han kan sætte dig på.
Omvendt kan han nemt sidde med holdings som set, AJs/AQ som caller den ned. Han kan også sidde med 1010/JJ og have spottet dit bluff.
Alt i alt tror jeg at det move du laver vil koste dig dyrt i længden, fordi du ikke viser fortsat styrke på floppet. Du kan selvfølgelig være heldig at han har en misset draw.
Jeg kan ikke se nogen grund til ikke at bette flop når du nu rammer så godt som du gør, men alligevel gerne vil nuppe potten på flop - med mindre din plan var at C/R all-in.
@ Koller
Villain er -iloveher- eller noget i den dur. Tak for spillet i går, i øvrigt.
@ AKP
Ikke hver gang, men jeg kunne sagtens finde på det mod regs. Mod ukendt laver jeg aldrig sådan et play her.
@ Alle der vil bette flop
I folder til et raise, no? Min plan var at c/c flop for pot control, og så c/f turn til yderligere action unimproved. Mange gange checker folk altså flop/turn bag med KK/QQ/JJ, så chancen for et gratis turn/river-card er bestemt til stede.
Når han nu caller med TT-KK eller hvad han har her..
Så husk at gøre det samme med AQ næste gang, udover det better jeg mere på river