har spillet lidt cash 6-handed NL100, hvilket jeg ikke er særlig rutineret i. Håber på lidt hjælp fra mere erfarne. Tager den fra hukommeren.
Der bliver hævet til 4, 3 calls, jeg completer på BB med 10J off (er det standard med så mange i hånden?)
flop 2 3 10. Initial raiser siger 4, 3 folds, jeg caller.
flop 2, han checker, jeg better, han caller.
river endnu en 2er, han better 25 (ud i 36) jeg caller.
hvad siger I til den?
Og hvad sætter I ham på?
NL100 - okay spil?
Fint spillet. Overvej dog at mucke preflop.
fatter ikke din hh... hvordan checker initial raiser turn og og du better
på river leader hen?!
få styr på din hh
det er sgu da rigtigt set loki, som sagt det er fra hukommeren, kan ikke rigtig huske, jeg tror sandheden er at jeg caller på knappen og han raiser fra BB (beklager jeg ikke havde styr på det fra start)
Når du nu vælger at spille monsteret 10Joff fra BB position efter et pre-flop raise...er det jo fordi du har et fantatisk read på raiseren og af de tre "limper"...og ved at hvis du rammer et af dinne kort er du godt inde, ik?!...så derfor...et rigtigt godt play/slowplay med monsteret helle vejen...flop. turn og river.
Eller...
Måske vælger du at betale et raise pre-flop fra BB position med tre limper...uden at ane hvor du står...men fordi du mener oddsne er med dig hvis du rammer rigtigt godt(vil havde gjort det samme i situationen)
floppet...er godt men ikke monster...initial raiser better...som han jo skal...nu er det her at du skal tage beslutningen om du er størst eller ej!...lidt tricky 50/50 situation uden nogen reads...derfor vil jeg re-raise ham 3bet også tage den derfra.