Villain spiller 68/22/50 over 140 hænder. Han 3 better 14% og kalder 3bets 66%. Jeg har set han donke pot flop og turn tidligere med air. Udover dette har han gået allin pre med aj tidligere. Dog har han foldet en del til mine cbets på det sidste, men har generelt lavet nogle mærkelige og spewy ting. Grundet til han store stack er at han har været utrolig varm.
Seat 10: donatenator ($108.66)
Seat 3: KyrpaJ ($296.17)
Seat 6: villain ($589.96)
Seat 8: dajcomasz ($145.03)
Seat 9: Hero ($116.76)
donatenator posts small blind ($0.50)
KyrpaJ posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [K♠, A♣]
villain raises $5 to $5
dajcomasz folds
Hero raises $16.50 to $16.50
donatenator folds
KyrpaJ folds
villain calls $11.50
--- Dealing flop [4♣, 3♥, 2♥] pot~ 32$
villain bets $100
Hero?
Nogen der ville kalde mod en sådan villain her? Han er jo utrolig utilregnelig.
På forhånd tak.
-edit-
Rettet for de værste fejl:)
-edit-
NL100 overbet allin på floppet fra kæmpe noob
Ye, jeg tror bare du skal smide lortet ind.
Der er en del døde penge i forvejen, vi er marginalt foran hans samlet draw-range, mod random par har vi omkring 35-38% (såfremt det ikke er par + OESD/Par med A eller K) Nogle gange kan han have noget random AQ og AJ vi crusher eller andet weird shit..
Jeg tror også vi kan discount en del nutty hænder, da jeg ikke tror manden leadshover straight eller sets særlig ofte. Så jeg tror ikke vi kan komme væk her, med så meget equity og de døde penge der allerede er i potten - det er dog heller ikke sådan jeg har julelys i øjnene, for obv intet fedt scenarie
Vil give nico ret, jeg tror han har et random PP, som vi stadig har outs mod, tror aldrig han skubber set/straight som har os dominated, og vi altid være foran allerede :)
Nemt fold. Medmindre han laver det move med en femmer eller fd er du kedelig langt bagud. Ingen grund til at lade dig forvirre af at han spiller dårligt, du kan ikke slå luft med luft. Vent til et ordentligt spot og nap hans penge, og håb han reloader. :)
Snapcall, især med dine reads. Det er en typisk donk-linje med svage par og især overkort/draws.
@ Buub: Han laver jo netop det move med en femmer og en millard andre draws.
"du kan ikke slå luft med luft". Vi har A høj, det slår en masse luft...
call, som n1co18 og Astvan + at hvis vi vinder kan spiller 200bb dybe mod en donk.
@Jenson
Vi kun kun spille 200bb dybe såfremt vi selv sidder med 200bb også :)
det er jo derfor at jenson skriver "hvis vi vinder".
ahh havde ikke lige spottet det var "pillepalle60" der også var "villain"
n1co18 har altid ret :D
Med det i mente, at vi kan komme til at være 230bb dybe imod en donk der har os dækkket, caller jeg også her.