Hero spiller 20/17/2,7, raise first in fra CO 26%, fold til 3bet 61%. Jeg har indtil videre ikke været out of line.
SB spiller 20/14/2,5 (5k hænder(mange datamined)), 3bet 4%, 3bet fra blinds mod steal SB og BB hhv. 8% og 5%. Cbet i 3bettet pot på 81% (32 hænder)
Jeg mener i øvrigt at jeg nok er en af de spillere han går efter at lave lighte/polariserde 3bets mod. Men som hans stats indikere så er han trods alt ikke super slem med 3bets mod steals. Jeg ser flere regs der har disse stats på omkring 10%.
Kan I lide overbet bluffet på river eller foretrækker i et mindre eller slet ikke noget?
Kommenter også gerne på linien i det hele taget.
BTN: $102.03
SB: $119.73
BB: $249.06
UTG: $69.94
Hero (CO): $111.55
Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with 8♥ 8♦
1 fold, Hero raises to $3, 1 fold, SB raises to $12, 1 fold, Hero calls $9
Flop: ($25.00) A♣ 7♥ A♠ (2 players)
SB bets $17.50, Hero calls $17.50
Turn: ($60.00) Q♠ (2 players)
SB checks, Hero checks
River: ($60.00) J♠ (2 players)
SB checks, Hero bets $82.05
NL100 overbet bluff river i 3bet pot?
Jeg folder pre mod en der 3 better 4%.
Ville dit bet være det samme river have du FH? Tror bare jeg ville skyde ca 45$.
Evt skyd turn og så får du vel klar besked om han har en hånd eller ej.
Allan
Folder også pre.
Hans linie stinker af KK som CB, og så ikke bryder sig om hverken Q turn eller J river.
River spillet depends af hvordan du ser ham på river, laver han light calls eller skal han have en solid handske?
Plus hvordan ser han dig - har du flattet 3bets før som han har set med AJ+, JJ eller QQ ?
Hvis jeg ikke har set dig flatte 3bets med de hænder og primært 4better AK - tja så er din range sindsyg short reelt kun AQ, 77 eller JJ og hvis han ser dig som Sane, så ved han også du ikke flatter 3bets preflop med any A.
Svært at calle med KK (som jeg tror han har) - men på den anden side ville du spille FH sådan - tvivler da du gerne vil have value. Jeg tror du ville byde ca ½ pot for value med made hands.
Sugeren
Synes umiddelbart call preflop er fint da han netop har en stærkere range her med 4% og vi må forvente at stacke ham oftere hvis vi rammer set da han ofte vil have en stærk handske også.
Vi er 110 BB og skal calle effektivt 9/16.
Mht river tilslutter jeg mig sugeren.
Umiddelbart kan jeg ikke se hvad du repper. Betaler du 3-bets med AJ, AQ oop? Personligt gør jeg ikke mod en der 3-better så lidt. JJ-QQ 4-better jeg nok. 77 er vel ikke engang sjov at shove for value længere efter river, men er nok det eneste du kan reppe troværdigt, så hvad er det lige villain skal tro du har?
MVH Skod
Jeg er i position så ja jeg betaler med AQ og AJs, tror dog jeg folder AJo mod ham her. Det er også de hænder jeg prøver at representere på river.
Som jeg ser det kan han næsten aldrig have trips eller hus på river som han spiller den.
Jeg har noget SD value mod hans 76s-ish hænder, men det er jo sådan set ligegyldigt. Et bluff er for at få ham til at folde KK (tror dog mange ville checke den på flop) og de 3bet-bluff-hænder som har ramt et par fx Q9s.
Hvor tit tror I at en NL100 reg hero caller her? Hvad ville i selv gøre hvis I sad med Q9s i hans sted og en NL100 TAG overbetter river her?
tbh ville jeg snappe et overbet AI med Q9 som villain.
Check river bag, reload når du ser hans KK, videre.
Som nævnt folder jeg også til hans 3bet
Synes sgu altid jeg misreader HH's.
Hvis dit formål blot er at få ham til at folde KK, så synes jeg ikke over-bet-shove er bedre end et regulært bet. Du har trods alt callet på et übertørt flop, så din linie er fin nok til at skyde efter den. Men jeg better nok bare 40-ish. Det ser mere troværdigt ud i mine øjne, og det burde have nogenlunde samme effekt som et shove. Og så er det kun ½ pris, hvis han snapper.
Som de andre nævner, så synes jeg egentlig også der bare skal foldes til hans 3-bet, når han gør det så sjældent. Hans 3-bet er så stort(4X initial-raise) at set mining bliver skidt, og som man kan se smider du den ikke hver gang du ikke rammer settet, og kan derfor let komme ud i noget rod mod villains pænt stærke range.
MVH Skod