Hey!
Endnu en la la hånd! Som jeg igen fucker up i med handlingsplan!
Hero 22/19/4
Villian 23/20/5 - Steal% 38! Dog kun over 75 hænder!
Ja villian har været aktiv efter blinds!
Seat 3: Villian ($116.20 in chips)
Seat 4: Hero Q♠,J♥ ($168.65 in chips)
Seat 7: berezkaFF ($108.95 in chips)
Seat 8: botitelbeu ($106.45 in chips)
Seat 9: _Dalnegro ($187.55 in chips)
Hero posts blind ($0.50),
berezkaFF posts blind ($1).
botitelbeu folds,
_Dalnegro folds,
Villian bets $3,
Hero bets $10,
berezkaFF folds,
Villian calls $7.50.
Flop Q♥ 9♥ 5♠ -22$
Hero bets $15,
Villian bets $40,
Hero calls $25. Bla bla bla!
Turn [] -102$
Hero 118$ tilbage
Villian 65$ tilbage
Handlingsplan!
*Reraiser pf pga villians høje steal% frekvens
*Floppet er semi/rammer, men da jeg har RR pf følger jeg stortset altid op med et C-bet 3/4 pot!
*Samtidigt har jeg i tankerne, at hvis Villian RR floppet, tager jeg et kort af for at få en ♥-K-J-10 som jeg så rester på!
MEN, Villian har allerede investeret 50% af sin stack efter floppet, så vi får vel ham aldrig til at folde turn lige meget hvad der falder-Ergo Hero folder til RR på floppet!
SiFFer
Nl100 - Q-J i forsvar!
Du forventer nok at høre dette :D, men QJo 3better kun nogle gange, når jeg er i position.....bestemt ikke fra blinds, da det giver problemer som du har i denne hånd...og i er dybere end 100bb....endnu mere grimt!
Villains linje giver ikke super meget mening......
Hvis han har AQ eller JJ-TT, så giver det absolut ingen mening at raise!
Jeg forventer, at han 4better QQ preflop, men det kunne være AA-KK, som vil være tricky, hvis han ikke har 4bettet dig før....eller 99 som rammer set. Jeg tror, at han ville bette mere med en draw, hvis han valgte at forsvare med en SC preflop.
Konklusion:
Her folder jeg, idet boardet er rimeligt drawy, og jeg vil ikke forvente, at villain spille igen med air her.
Hvis boardet havde været Q73r, så havde jeg nok smidt det hele ind på floppet med den overbevisning, at jeg har den bedste hånd og håbe åp, at han føler sig committed med AK.
Stakken eller fold floppet imo.
Jeg kan dog ikke lide at 3bette QJo OOP, hvis jeg ikk går død på sådan et drawy board.