NL100 QJ på JT3tt

#1| 0

SB er temmelig ukendt, 38/13 over 9 hænder, men virker ikke som den skarpeste kniv i skuffen.
Han tanker halvt ned både på flop og turn.

Aktuelt caller jeg hans flopraise for at skubbe eller R AI på en blank turn.

Like/dislike? Modtager gerne comments.

SB ($119)
BB ($41.15)
Hero ($101)
CO ($93.70)
BTN ($112)

Dealt to Hero J Q

Hero raises to $3.50, CO calls $3.50, BTN calls $3.50, SB calls $3, fold

FLOP ($15) 3 T J

SB checks, Hero bets $11.50, CO folds, BTN folds, SB raises to $30, Hero calls $18.50

TURN ($75) 3 T J 2

SB bets $30, Hero raises to $68 (AI)

14-09-2009 22:01 #2| 0

Som spillet er det jo umuligt at folde til blank turn og vi er commitede, så dit AI raise er helt fint.
Men jeg er faktisk ikke begejstret for at stacke af med TPGK mod ukendt for 100BB. Hvis vi har set at villan spiller draws sådan eller generelt tager en aggresiv tilgang, så 3better jeg meget hellere AI på floppet. Du kommer meget nemt ud i noget gætværk med rigtig mange turn-kort, hvor du ikke ved om villain bluffer eller skyder for value.
Jeg vil hellere fortrække at skyde et pot-size bet på floppet for at charge maksimalt, hvilket i øvrigt også er spilteoretisk korrekt når villain kan sidde med flere forskellige draws.
Derudover mener jeg, at du ser stærkere ud og det dæmper lysten til at spille tilbage, da du ser mere committed ud. Hvis jeg bliver raiset af ukendt som her, så har jeg ikke noget problem i at mucke denne gang. Min hånd er marginal med meget få muligheder for forbedring.

14-09-2009 22:05 #3| 0

"Derudover mener jeg, at du ser stærkere ud og det dæmper lysten til at spille tilbage, da du ser mere committed ud."

Hvorfor er det en fordel? Vi vil vel gerne have action af hænder vi slår.

14-09-2009 23:41 #4| 0

Potten er 4-handed og jeg vil være mest tilfreds med at tage potten ned på floppet.
Problemer et, at det kommer til at koste os dyrt at få at vide om villain er på et draw med formodentlig mange outs eller om han har os slået på floppet. Ved at skære ned på de odds vi giver de øvrige i potten, øges sandsynligheden for at vi tager den ned direkte.

15-09-2009 01:27 #5| 0

Som sakii... Du må sgu ikke få alle pengene ind der... Du er bagud til noget der ligner ALLE made hands villain raiser med, og standard små donkede lidt halv loose passive villains på NL100 raiser nok også max stærke draws... Mod den range ser din hånd MEGET MEGET skidt ud... Fold...

15-09-2009 04:14 #6| 0

Øhrm..
Du har nu: Raiset preflop. Bettet ind i 3 mand.

Du har: Top par med en moderat kicker.

SB, der er en passiv tørfisk på NL100 giver dig kæmpe på nakken. Han er i øvrigt ude af position.

Hvad tror du selv, den bedste action ville være herfra?

/A

15-09-2009 06:13 #7| 0

ikke for at fluekneppe eller noget, men du har imo et pænt stort leak, hvis du ikke kan se det her er meget skidt spillet

15-09-2009 06:29 #8| 0

lækker analyse nico drengen

Jeg synes det ligner spew som udgangspunkt, jeg tror bare jeg betfolder floppet. Vi har forfærdelig equity mod den range han raiser med her, væk eller ikke væk.

15-09-2009 06:39 #9| 0

haha - kommer fra joonas som konstant kommer med smartass kommentarer, som intet med analyse har at gøre. Fjols

Du er vidst ikke den rette til at sige det :). Desuden er der en masse som har analyseret den fint.

15-09-2009 10:57 #10| 0

Hehe... Skulle også bare have bekræftet at det var dårligt spillet, MEN jeg er ikke bange for TT og blokker for AJ og JT. Han kan have 33, men tror faktisk draws er en større del af hans range her end folk lige regner med.

Anyways kaldte han med ATo og jeg holdt hjem.

15-09-2009 10:58 #11| 0

Er dog overbevist om det må være +EV at spille for stacks med AJ der iøvrigt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar