Villian1 spiller 60/11/1 over 45 hænder. Villian2 spiller 76/31/1.1. Har ingen historie med nogle af dem da jeg har været helt kort død på dette bord(spillet 13/9/10 over 70 hænder). fik min stack da jeg bettede flop, turn og allin river med openede som jeg ramte på river, mod villians(som forlod bordet efterfølgende) 2 par.
Seat 4: Hero ($255.90)
Seat 8: villian1 ($108.10)
Seat 10: villian2 ($412.20)
Seat 2: lefterinho1 ($94.90)
Seat 3: gimmeQuadz ($78.90)
Hero posts small blind ($0.50)
villian1 posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [Q♠, Q♣]
villian2 raises $2 to $2
lefterinho1 folds
gimmeQuadz folds
Hero raises $6.50 to $7
villian1 calls $6
villian2 calls $5
--- Dealing flop [T♥, K♣, 9♣] pot~19
Hero checks
villian1 checks
villian2 checks
--- Dealing turn [J♣] pot~19
Hero bets $16
villian1 calls $16
villian2 raises $32 to $32
Hero calls $16
villian1 calls $16
--- Dealing river [5♣] pot~115
Hero checks
villian1 bets $30
villian2 raises $60 to $60
Hero folds
Kan ikke finde ud af om den skal ind på turn?? eller kaldes åp river?? eller fint nok spillet?
Hvad synes pn?
på forhånd tak,
Stevens
NL100 QQ 3vejs
sig mindst 9 preflop. Jeg vil personligt foretrække 10 når I er så dybe.
Flop fint. Turn: Det er så billigt at calle og se river an, men du er nok bagud til nut flushen meget ofte. Jeg tror call er ok, men så skal du også folde til bets på over 50% af potten på blanke rivers. Som action tager sig ud på river, så er det et rimelig nemt fold.
Pre er ok imo, det kan obv godt være lidt større, men helt ok
Postflop er altsammen rigtig godt og de alternativer du skriver, er alle ok. Raise turn er godt, fordi du helt sikkert kan få betaling af min en af de to fiskebasser, og fordi du kun er drawing dead til 1 hånd
River er igen ok, jeg caller nok her, da jeg tror villain2 er dårlig nok til at raise med andet end A♣ og villain1 aldrig folder sin hånd med de odds, men fold er heller ikke dårlig. Villain2 som helt 100 er i hegnet, kan stort set kun raise turn m enten A♣Q eller A♣x♣ og med de stats han har, folder jeg simpelthed ikke 2nd nuts på river. Der er stor nok chance til han slet ikke fatter hvad der foregår, til call er ok.